Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:58:52 GMT

خانه تکواندو میزبان اردوی تیم ملی بانوان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۶۱۰

خانه تکواندو میزبان اردوی تیم ملی بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو و بررسی عملکرد تکواندوکاران حاضر در این مسابقات، مینو مداح سرمربی، مهروز ساعی و ندا زارع مربیان تیم به عنوان اعضای کادر فنی بررسی و نفرات منتخب اردوی آماده سازی دعوت شدند.

بر همین اساس سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مبینا نعمت زاده، سارا میزبان، غزل سلطانی، مریم رضانژاد، نسترن ولی زاده، تینا مدانلو، نرگس نورالله‌ی، کوثر اساسه، یاسمن محمدی، عالمه پوشیان، زینب اسماعیلی، فاطمه شفیع پور، زهرا پور اسماعیل، اکرم خدابنده، نگار اسماعیلی، زهرا شیدایی، پریسا جوادی و هانیه صاحبی از جمعه یکم اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم ملی بانوان در ۲ نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود. نزدیک‌ترین رقابت پیش روی ملی پوشان رقابت‌های قهرمانی آسیا است و شاگردان مداح خود را برای این رویداد مهم که سوم تا ششم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

کد خبر 5475926

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو بانوان ایران رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا فوتبال مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد قهرمانی آسیا تکواندو تیم فوتبال پورتو لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر بسکتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک

دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران موفق به کسب سهمیه المپیک در در روز نخست مسابقات انتخابی زون آسیا نشدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه 8 اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد. 

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

روز نخست این رقابت ها به برگزاری دیدارهای اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند. 

* اسلحه فلوره بانوان
زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور 14 شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل 5 باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه 12 شد. 

* اسلحه اپه مردان
رقابت های اسلحه اپه با حضور 24 شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب 3 پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور در جمع 16 بازیکن برتر شد. 

این ملی‌پوش اسلحه اپه در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت 15 بر 11 پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد.  «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری 15 بر 12 دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه 15 به 14 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک باز ماند. او در رده بندی نهایی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس