Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:27:17 GMT

ردیاب و عیب‌یاب خودرو ساخته شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۶۶۰

ردیاب و عیب‌یاب خودرو ساخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میرکاوه روشن نیا مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه دستگاه تخصصی عیب‌یابی، ردیاب و دزدگیر به‌طور هم‌زمان برای خودروها محصول تولیدی این شرکت است، گفت: این محصول سه عملکرد را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و هیچ نمونه دیگری وجود ندارد که بتواند همانند این دستگاه عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال‌های اخیر گرایش به سمت استفاده از سیستم‌های مدرن امنیتی بیشتر شده است. دستگاه عیب‌یاب، ردیاب و دزدگیر به‌طور هم‌زمان برای ارگان‌هایی که دارای خودروهای زیاد هستند و همین‌طور اداره‌های بیمه خودرو و حتی برای یک فرد عادی نیز می‌تواند مناسب است.

به گفته روشن، قابلیت عیب‌یابی از راه دور در این دستگاه به‌صورت تخصصی انجام می‌شود.

کد خبر 5475971 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت خودروسازی شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی تحقیقات علمی حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان اینترنت نوآوری همراه اول فضانوردان تهدیدات سایبری زلزله شرکت اسپیس ایکس ناسا گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران