Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:36:22 GMT

۸۵ روستای مشهد مقدس با تانکر آب‌رسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۷۰۴

۸۵ روستای مشهد مقدس با تانکر آب‌رسانی می‌شود

گروه استان‌ها-معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس گفت: در تابستان امسال بیش از ۸۵ روستا در شهرستان مشهد به صورت تانکری آب‌رسانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سید حسن آقایی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از سال 99، روستاهای شهرستان مشهد برای آب‌رسانی به این شرکت تحویل شد و 269 روستای مشهد با 301 هزار نفر جمعیت تحت پوشش خدمات آب‌رسانی این شرکت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در سال 99 تعداد 43 روستا به صورت تانکری آب‌رسانی می‌شد که این تعداد در سال 1400 به 72 روستا رسید و امسال نیز 85 روستا با تانکر آب‌رسانی خواهد شد که 43 روستا از این تعداد را هنوز شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تحویل‌ نگرفته است اما آب‌رسانی به آنها انجام می‌شود.

آبرسانی به 95 روستای استان خراسان جنوبی در برنامه قرار گرفت476 میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به روستاهای اردبیل اختصاص یافتسپاه برای آبرسانی به روستاهای سخت‌گذر کهگیلویه و بویراحمد ورود می‌کند

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس با بیان این مطلب که : آب‌رسانی به این روستاها از طریق 2 هزار و 600 کیلومتر خطوط انتقال، 172 حلقه چاه ، 10 دهنه رشته و 14 رشته قنات انجام می‌شود خاطرنشان کرد:99.9 درصد جمعیت ساکن در محدوده خدماتی کلانشهر مشهد مقدس تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب و شبکه آب‌رسانی این شهر قرار دارند و 82 درصد شبکه فاضلاب نیز در مشهد مقدس اجرا شده است. 

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان