Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سابق فدراسیون دوچرخه سواری صحبت هایی در خصوص محرومتیش عنوان کرد

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری به موضوع محرومیتش از سوی اتحادیه جهانی و پنهان ماندن این مسئله واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، خسرو قمری رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری درباره خبر محرومیتش از سوی اتحادیه جهانی این رشته پیرامون موضوع «طرح سلامت» و انتشار این خبر پس از سه سال به تسنیم گفت:

اگر من محروم شده‌ام، پس چرا هنوز اسمم به عنوان رئیس فدراسیون ایران در سایت اتحادیه جهانی ثبت است؟ من نمی‌دانم آقایان چه هدفی از به راه انداختن این موضوع پس از 3 سال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که الان در فدراسیون یکی از مسئولیت‌ها را بر عهده دارد، نه فنی است، نه قوانین را می‌داند و نه از خانواده دوچرخه‌سواری است. به نظرم همه این اتفاقات به واسطه عقده‌گشایی‌هایی است که انجام می‌شود.

او افزود:

من در سال 2019 رئیس فدراسیون بودم. سوالم این است که اگر محروم شده بودم، پس چرا تا پایان دوره چهار ساله‌ام در فدراسیون حضور داشتم؟

قمری ادامه داد:

طرح سلامت با مشورت و تصویب کمیته فنی و مجمع فدراسیون اجرا شد و همه در این موضوع دخیل بودند. پس از چندی از اجرای این طرح، اتحادیه جهانی ایراداتی را گرفت و ما هم آن را کنار گذاشتیم. دوستان بهتر است به جای مطرح کردن موضوعاتی پس از سه سال، حواس‌شان به فدراسیون باشد.

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد:

اعتقاد دارم که وقت خانواده‌ام نباید صرف پاسخ دادن و توجه به این حواشی شود. ضمن اینکه می‌خواهم بر روی کارم تمرکز داشته باشم. برخی از قدیم بودند که می‌خواستند خودشان را مطرح کنند و در این میان به دنبال چنین چیزهایی می‌گردند. همانطور که گفتم، ما در اجرای طرح سلامت متوجه ایرادات شدیم و بهتر دیدیم که آن را اجرا نکنیم.

او در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد پاک شدن ایمیل‌های فدراسیون بی‌ارتباط با نامه اتحادیه جهانی نبوده است، گفت:

واقعاً این موضوع چه منفعتی برای ما داشته است که بخواهیم چنین کاری انجام بدهیم. فضای کامپیوتر یک حجم مشخصی دارد. ما هر نامه و سندی که ایمیل می‌شد، آن را تبدیل به حالت کاغذی می‌کردیم و دستورات لازم را بر روی آنها اعمال می‌کردیم تا اگر ایمیل‌ها پاک شدند، نامه‌ها از بین نروند. درخصوص پاک شدن ایمیل‌ها نیز همین اتفاق افتاد و آنها به دلیل پر شدن حجم کامپیوتر پاک شدند. ضمن اینکه نامه‌ها نیز در زمان جدایی من و انتصاب سرپرست، توسط مدیر وقت امور بین‌الملل فدراسیون به افشین داوری تحویل داده شد.

قمری تصریح کرد:

همه این اتفاقات به دلیل تسویه حساب‌های شخصی است. برخی آقایان کوچکتر از آن هستند که با آنها بحث کنم. من حتی آنها را در حد آبدارچی و مسئول دفتر خودم نیز قبول ندارم. متاسفانه همین افراد به دنبال منافع شخصی هستند و حتی گاهی اوقات عروسک خیمه شب‌بازی برخی دیگر می‌شوند. من 8 سال در فدراسیون بودم و چند روز بیشتر از دوره دوم چهار ساله‌ام باقی ماندم و پس از آن هم خودم نخواستم که بمانم. هر کاری هم که انجام دادم، زیر نظر کمیته فنی و هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون بوده و همه آنها در امور مختلف سهیم هستند.

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری در واکنش به این موضوع که اساسنامه فدراسیون به دلیل چنین مشکلاتی از سوی اتحادیه جهانی تصویب نمی‌شود، گفت:

اینکه اساسنامه تایید نمی‌شود، هیچ ارتباطی با من ندارد. به نظرم همت لازم برای تایید شدن اساسنامه در فدراسیون ایران وجود ندارد، وگرنه می‌توان با یک تعامل ساده این کار را به سرانجام رساند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری اتحادیه جهانی پاک شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را برای ملی‌پوشان فوتسال پیگیری می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان اصولی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه شاهد بودند که تورنمنت‌های مختلف و بازی‌های دوستانه با تیم‌‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی و کادر فنی برنامه‌ریزی کردیم و اگر رنکینگ جهانی فوتسال را نگاه کنید، از بین تیم‌های رده بالا، اسپانیا و پرتغال نخواستند با ما بازی کنند. با اکثر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن داشتند، بازی و در تورنمنت برزیل شرکت کردیم که خیلی تورنمنت اثرگذار بود و شاکله اصلی تیم در آنجا توسط کادر فنی تیم ملی شکل گرفت و در دو بازی با روسیه و تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد. خدا را شاکریم و جا دارد که از همه کسانی که در این مدت کمک کردند، تشکر کنیم.

شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد

 

وی ادامه داد: از وزیر ورزش، مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس جمهور و رئیس مجلس ممنون هستیم که با پیام محبت‌آمیزشان باعث دلگرمی فرزندان‌شان در تیم ملی شدند. امروز و فردا استراحت می‌کنیم و از پس‌فردا کارمان را برای جام جهانی شروع می‌کنیم و با توکل به خدا و تلاش همه اعضای تیم ملی می‌رویم که در جام جهانی هم افتخارآفرین باشیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که تعداد اردوهای تیم ملی تا جام جهانی مشخص شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: براساس نظر شمسایی، لیگ را تا پنج شش هفته پیش می‌بریم و در این مدت لیگ را برنامه‌ریزی کردیم و بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند. بازی در لیگ یک مقدار بازیکنان را در آمادگی نگه می‌دارد و برای بازی‌های دوستانه در فیفا‌دی‌های پیش رو برنامه‌ریزی کردیم. این موضوع در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد و ما کاملاً آماده می‌شویم تا در جام جهانی با قدرت حضور پیدا کنیم.

اصولی راجع به بحث تمدید قرارداد شمسایی تصریح کرد: ما در خدمت او هستیم و با ما پرقدرت ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبالغ قرارداد گذشته آنها پرداخت شده است یا خیر، گفت: یک بدهی از سال گذشته باقی مانده است و آنهم به خاطر این بود که به آخر سال خوردیم و به دلیل گرفتاری و نزدیک شدن به مسابقات جام ملت‌ها نتوانستیم به تعهدات خود عمل کنیم. یک مبلغ جزئی از سال گذشته باقی مانده است که در اولین فرصت به شمسایی تقدیم خواهیم کرد و قرارداد جدید را امضا می‌کنیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که «پاداش قهرمانی آسیا چیست و آیا بازیکنان حواله خودرو می‌گیرند؟»، تصریح کرد: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.

اصولی در واکنش به صحبت‌های رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر حضور پرسپولیس در مشهد و اینکه با او در این باره صحبتی شده است، گفت: در این زمینه با من صحبتی نشده است!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود