Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران احکام قطعی خود در خصوص پرونده مربوط به کارمندان منابع طبیعی لواسان را اعلام کرد. خبرگزاری میزان - ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با خبرنگاران امروز (سه شنبه، ۶ اردیبهشت) احکام قطعی ۱۵ نفر از متهمان پرونده کارمندان منابع طبیعی لواسان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جزئیات احکام قطعی متهمان پرونده کارمندان منابع طبیعی لواسان به شرح زیر است:

متهم غلامرضا اخوان ملایری به اتهام مشارکت در پرداخت رشوه به مبلغ ۳۷۵ میلیون تومان به تحمل ۶ ماه حبس و ضبط مال و جزای نقدی محکوم شد.

همچنین متهم عبدالرضا قلی بیکیان به اتهام پرداخت رشوه شامل ۳۰ هزار متر مربع زمین پلاک ثبتی ۸۲ بورزند و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد به تحمل حبس یک سال تعزیری و همچنین ضبط مالی ناشی از ارتشاء و متهم رشید صفری به اتهام دریافت رشوه به مبالغ ۵۰ میلیون تومان، ۶۸ میلیون تومان و ۶۳ میلیون تومان به ۵ سال حبس، ۸۰ ضربه شلاق، سه سال انفصال و جزای نقدی محکوم شدند.

در این حکم آمده است که متهم مهدی پیامی فر فرزند محمد به اتهام پرداخت رشوه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به تحمل ۶ ماه حبس و ضبط مال و جزای نقدی و متهم روح‌‎الله حسن زاده معاون وقت اداره منابع طبیعی شمیران به اتهام دریافت سه هکتار زمین و ۱۰ میلیون تومان وجه نقد به ۵ سال حبس، ۸۰ ضربه شلاق، سه سال انفصال محکوم شدند.

در ادامه متهم یدالله اکبری تالار پشتی به اتهام دریافت ۲۰ میلیون تومان رشوه به ۵ سال حبس، ۸۰ ضربه شلاق، ۳ سال انفصال و متهم حسین خانی اوشانی به اتهام پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان رشوه به ۶ ماه حبس و ضبط مال الرشا، محکوم شدند.

در ادامه این حکم عنوان شده است که متهم محمود رنجبر به اتهام پرداخت ۳۷۵ میلیون تومان به تحمل ۶ ماه حبس و ضبط مال و جزای نقدی و متهم فرزاد امیری به اتهام دریافت ۲۰ میلیون تومان و به تحمل۸۰ ضربه شلاق و همچنین متهم حمید نوری به اتهام نگهداری مشروبات الکلی و پرداخت ۴۰ میلیون ریال به پرداخت جزای نقدی، محکوم شدند.

همچنین متهم وجهی الله قلی بیکیان به اتهام پرداخت ۳ هزار مترمربع زمین و ۱۰۰ میلیون ریال به ۶ ماه حبس و ضبط مال ارتشا، متهم مرتضی قلی بیگیان به اتهام پرداخت ۳ هزار متر مربع زمین و ۱۰۰ میلیون ریال به ۶ ماه حبس و ضبط مال مورد ارتشا و متهم علیرضا شیرنژاد رئیس وقت اداره امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان تهران به اتهام دریافت ۶۰ میلیون تومان به ۳ سال حبس، محکوم شدند. بیشتر بخوانید سخنگوی قوه قضاییه: پرونده منجر به احضار و جلب در خصوص پتروشیمی میانکاله تشکیل نشده است/ محکومیت متهمان بانک سرمایه به بیش از ۱۷۰ سال حبس/ آخرین وضعیت پرونده کارمندان منابع طبیعی لواسان در بخشی دیگر از این حکم آمده است که متهم فرشاد شعبانی به اتهام دریافت ۲۰ میلیون تومان رشوه به ۳ سال حبس و متهم غلامعلی اخوان به اتهام شروع به ارتشا ده سکه به ۵۰ ضربه شلاق و ضبط مال الرشا، محکوم شدند.

متهم حیدر مطلبی نژاد به اتهام مساعدت در پرداخت رشوه به تحمل ۶ ماه حبس و ضبط مال و جزای نقدی، متهم محمدحسین توسلی خواه به اتهام مشارکت در پرداخت رشوه به تحمل ۶ ماه حبس و ضبط مال و جزای نقدی، محکوم شدند.

همچنین متهم سیف اله قدیمی به اتهام مساعدت در پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان به ۵ سال حبس، ۸۰ ضربه شلاق، ۳ سال انفصال و متهم غلامعباس وحیدنیا به اتهام اخذ ۳۷۵ میلیون تومان به ۵ سال حبس، ۸۰ ضربه شلاق، ۳ سال انفصال، محکوم شدند.

انتهای پیام/ برچسب ها: قوه قضاییه اخلال در نظام اقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه اخلال در نظام اقتصادی میلیون تومان اتهام دریافت اتهام پرداخت پرداخت رشوه ۸۰ ضربه شلاق ۵ سال حبس میلیون ریال محکوم شدند ۱۰۰ میلیون سال انفصال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!