Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@07:56:10 GMT

لوکا یوویچ خواهان بازگشت به بوندسلیگا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۸۰۳۰

لوکا یوویچ در رئال مادرید و در حضور کریم بنزما فرصت بازی چندانی پیدا نمی کند.

لوکا یوویچ، مهاجم صرب رئال مادرید خواهان جدایی از این باشگاه در تابستان است.

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای اسپورت آلمان، لوکا یوویچ که تا تابستان 2025 با رئال مادرید قرارداد دارد، خواهان جدایی از این باشگاه در تابستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا یوویچ در رئال مادرید فرصت بازی چندانی پیدا نمی کند و نتوانسته است خودش را اثبات کند. این مهاجم صرب خواهان بازگشت به بوندسلیگا و بازی مجدد در لیگ آلمان است. او علاقه ای به انتقال به لیگ برتر انگلیس ندارد. مدیر برنامه یوویچ در تلاش برای یافتن تیمی مناسب برای اوست.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید لوکا یوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن و رئال سه شنبه شب در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی رفت دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و رئال هفته بعد میزبان بایرن در بازی برگشت خواهد بود.

دو تیم بارها و بارها در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند و در سال های اخیر همواره رئال بوده که توانسته باشگاه مونیخی را حذف کند اما رئالی ها یک خاطره بسیار تلخ هم از بایرن دارند.

هرچند رئال در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان محروم کند و در دو مورد اجازه نداد فینالیست شود، اما بایرن در صفحات اجتماعی خود با انتشار تصاویر و ویدیوی بازی سال 2012 دو تیم، داغ رئالی ها را تازه کرد.

بایرن بازی رفت نیمه نهایی را در مونیخ 2-1 برده بود ولی در بازی برگشت رئال 2-1 پیروز شد تا بازی به پنالتی ها برود. در نهایت بایرن بود که توانست رئال را شکست دهد و به فینال برود. ژوزه مورینیو اخیرا در یک مصاحبه گفت که آن شب برای اولین و آخرین بار از غم یک شکست گریه کرد. 

امسال نیز شرایط مشابه است و بایرن در بازی رفت میزبان است. اتفاق 12 سال پیش تکرار خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید