Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم تاکید شد.

فاضلی فرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در این جلسه به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و پیرامون برنامه‌های این هفته  اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه‌های مختلف و آموزش و پرورش  به مشکلات زمین برای احداث فضا‌های آموزشی و رفع مشکلات معلمان رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سورگی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند هم گفت: جمعا ۲۰ برنامه شامل غبارروبی مزار شهیدان، دیدار با خانواده‌های دانش آموزش شهید و متوفیان فرهنگی که ۶ تن بر اثر کرونا فوت کردند، مراسم پیاده روی عمومی فرهنگیان، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، فضاسازی محیط مدارس به مناسبت هفته معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار استاد مرتضی مطهری در مدارس، نصب بیلبورد در سطح شهر بیرجند، برگزاری مسابقات ورزشی بین فرهنگیان را از جمله برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.

همچنین در این جلسه اعلام شد در صورت واگذاری فضای آموزشی توسط ادارات که نیاز ندارند هنرستان هنر‌های زیبا ویژه برادران از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی می‌شود و بر توسعه هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش و کمبود فضای آموزشی و کمبود معلم در سال آینده از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین در این جلسه از دانش آموز ورزشکار ملی رشته جودو خانم سپیده طاهری که دارای مقام در سطح کشور شده تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته معلم آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برنامه های هفته معلم را تشریح کرد.

نشست با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، حضور در مدارس و کودکستان ها و اهدا لوح تقدیر و تقدیم گل معلمان، برگزاری همایش همکاران جهادی و معاونان آموزشی سه مقطع به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش در یازدهم اردیبهشت از برنامه های این هفته است.

علاوه بر موارد گفته شده آیین زنگ سپاس معلم در روز ۱۱ اردیبهشت، پیاده روی بزرگ فرهنگیان در صبح پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، مراسم نمادین شهرستان شاهرود در ۱۸ اردیبهشت و برگزاری مسابقه پای درس استاد از کتاب تعلیم و تربیت در اسلام از آثار ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه های این هفته است. گزارش علی شهسوار را برای مهر مشاهده می کنید.

کد خبر 6092446

دیگر خبرها

  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند