Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@05:13:47 GMT

مزرعه خشخاش در اکبرآباد یاسوج امحا شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۸۳۴۰

مزرعه خشخاش در اکبرآباد یاسوج امحا شد

اسماعیل مسعودی کِوِشک گفت: با ارائه گزارشی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان، شناسایی و رصد اطلاعاتی آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

او می گوید: دستورات قضایی مقتضی به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد و فرماندهی یگان امداد ابلاغ و با انجام هماهنگی های لازم، مزرعه خشخاش در اکبر آباد یاسوج کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسعودی کوشک، در این مزرعه بیش از ۵۰۰ بوته خشخاش کشت شده بود و با حضور پرسنل ناجا و یگان امداد شهرستان امحا و معدوم سازی انجام و یک تن متهم در همین ارتباط دستگیر، و جهت برخورد قانونی، پرونده قضایی تشکیل شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پرسنل یگان امداد شهرستان می گوید: طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا پایان سال و به صورت مستمر اجرا خواهد شد.

او از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا درصورت مشاهده ی چنین مواردی موضوع را جهت برخورد قانونی از طریق خط ارتباطی "سامد ک.ب" با شماره۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳  گزارشات و مطالب خود را به منظور بررسی از طریق پیام رسان های مطرح به صورت محرمانه به دادستان عمومی و انقلاب ارسال، و یا به نیروی انتظامی اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دادستانی مزرعه خشخاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند