Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:34:15 GMT

شهیدی که دعای مادرش را اجابت کرد +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۸۳۵۲

شهیدی که دعای مادرش را اجابت کرد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

مادر شهید محمد حسین فخانی که در دفاع از حرم امیرالمومنین در نجف به شهادت رسیده‌است، از اجابت دعایش توسط این شهید والامقام سخن گفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جواد تاجیک از راویان دفاع مقدس در برنامه «ماه من» که سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، به ذکر نام و یاد شهید محمد حسین‌فخانی از اهالی اهواز اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام پس از حمله آمریکا به عراق برای دفاع از حرم امیرالمومنین(ع) وارد شهر نجف می‌شود و به دفاع از حرم امام علی(ع) می‌پردازد؛ چراکه برخی از ایرانیان در آن زمان- سال 1383- به صورت خودجوش به عراق رفته بودند و به دفاع از حرم می‌پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای اجابت دعای مادر توسط شهید

وی در ادامه سخنان خود به ماجرای خواب شهید پرداخت و گفت: این شهید در خواب حضرت امیر(ع) را می‌بیند که شمشیر بسته و از آقا محمد هم دعوت می‌کند و می‌فرمایند که محمد بیا. بعد از این خواب حال این شهید دگرگون می‌شود و بدون اینکه به کسی بگوید به نجف می‌رود و از نجف به مادر خود اطلاع می‌دهد.

در ادامه این برنامه مادر شهید محمد حسین‌فخانی ضمن اشاره به خصوصیات این شهید به ماجرای اجابت دعا خود توسط فرزندش پرداخت و اظهار داشت: من یک دختری دارم که مریض شد و یکسال مریضی او به طول انجامید، بیماری او به گونه‌ای بود که هیچ چیز در معده او باقی نمی‌ماند و آن را بالا می‌آورد، ریه‌های آن هم آب آورده بودند. خیلی خسته شده بودم و یک روز پس از نماز صبح سر سجاده خیلی گریه کردم و دست به دامان آقا محمد شدم و از او خواستم که شفای خواهرش را از خداوند بگیرد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: فردا صبح یکی از همسایگان که مثل خواهر برایم عزیز است آمد و گفت خواب محمد را دیده‌ام. در خواب دیده‌ام در کربلا نشسته‌ایم و یک جوانی مشک به دوش به سمت ما می‌آید، دیدم محمد است و از او پرسیدم محمد سقا شدی؟ شهید محمد می‌گوید بله من سقا هستم. گفتم مقداری آب بده ما هم بخوریم، که آقا محمد می‌گوید این آب مخصوص شفای مریضان است، از این آب به دخترتان می‌داد و می‌گفت بخور به نیت شفا.

مادر شهید با بیان اینکه من هر سه‌شنبه دخترم را برای درمان به بیمارستان می‌بردم؛ یادآور شد: این خواب را در همان روز سه‌شنبه دیده بود و او به من گفت دخترت شفا گرفته‌است. ما به بیمارستان مراجعه کردیم و دکتر پس از معاینه -سونوگرافی- گفت، پاشو برو انگار معجزه شده‌ و بدنت پاکِ پاک است.

گزارشی از میهمانی شب قدر شهدا / "گلزار شهدا" پلی از بهشت زهرا تا رضوان خدا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شهید ماه مبارک رمضان شهید دفاع از حرم شهید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «صابر سبحانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر اظهار کرد: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت ساعت ۹و نیم صبح در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

کد خبر 6094668

دیگر خبرها

  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • شهیدی که قهرمان دو سنگر بود
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است