Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی روز سه‌شنبه در آیین تکریم صنعت‌گران و معدن‌کاران سال ۱۴۰۱ چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تامین هزینه‌ بالای بودجه عمومی دولت نباید بر گردن مردم و تولیدکنندگان بیفتد.
وی افزود: افزایش نرخ تمامی مایحتاج و نیازهای مردم در یک ماه اخیر با رشد حقوق کارگران تناسب ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهل‌آبادی تصریح کرد: کارخانه‌داران هر روز شاهد کاهش سرمایه در گردش هستند و بانک‌های عامل برای تامین سرمایه اولیه و سرمایه ثابت با تولید همراه نمی‌شوند.
وی یادآور شد: امروز کارخانه‌داران برای دریافت تسهیلات بانکی، علاوه بر مسدود کردن بخشی از وام، در صورت نداشتن تاخیر در پرداخت بدهی، بیش از ۳۰ درصد بهره تسهیلات پرداخت می‌کنند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به مشکلات کارگران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه بهداشت و درمان گفت: امروز هزینه‌های کارگران برای بهداشت و درمان پرداخت نمی‌شود و سخت‌گیری‌های زیادی در این حوزه وجود دارد.
سهل‌آبادی به وجود ۲ هزار طرح در آستانه بهره‌برداری در چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: افتتاح سریع‌تر این واحدهای تولیدی به همکاری جدی بانک‌های عامل نیاز دارد.
وی افزود: تولیدکنندگان به کاهش نیروی انسانی فکر نکنند و تمامی توان خود را برای حفظ اشتغال موجود و تلاش به‌منظور افزایش اشتغال جدید را به‌کار گیرند.
سهل‌آبادی تصریح کرد: با ایستادگی تولیدکنندگان در عرصه اقتصاد کشور، توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی خنثی و اقدامات استکبار جهانی با شکست مواجه شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از صنعت‌گران و معدن‌کاران سال ۱۴۰۱ چهارمحال و بختیاری و از مادران شهید صادق حسینی و شهید ابراهیم امینی از شهدای صنعت هفشجان، پایتخت جوش ایران تجلیل شد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری خانه صنعت معدن و تجارت ایران چهارمحال وبختیاری خانه صنعت معدن و تجارت ایران سهل آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند