Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: به ملت فلسطین و مبارزان فلسطینی و نگهبانان مسجدالاقصی درود می‌فرستیم. روز جهانی قدس، فرصتی برای یادآوری مسئولیت‌های امت اسلامی در برابر فلسطین و بیداری امت برای اقدام جدی به منظور یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قدس مناسبت مهمی برای وحدت امت اسلامی حول محور آرمان فلسطین است.

او افزود: مسئله فلسطین از جمله روشن‌ترین مسایلی است که هیچ ابهامی درباره آن وجود ندارد و همه امت اسلامی آن را به رسمیت می‌شناسند. همه امت اسلامی قبول دارند که پس گرفتن مقدسات و پاک کردن فلسطین از لوث صهیونیست‌ها مسئولیتی بر گردن مسلمانان است. این حق، عامل مهمی برای وحدت امت اسلامی در پشتیبانی از ملت فلسطین است. ملت یمن بر اساس اصول اسلامی و هویت ایمانی خودش از حق ملت فلسطین حمایت می‌کند. ملت فلسطین بخشی از امت اسلامی است و نباید در حمایت از آن تعلل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله یمن روز جهانی قدس ملت فلسطین امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟

نیروهای انصارالله یمن ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ هدف قرار دادند؛ این‌ در حالی است که منابع خبری از آماده شدن گسترده ارتش آمریکا برای حمله به خاک یمن خبر می‌دهند.

دریافت 30 MB

خبرنگار: مریم همتی / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است