Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت که مقاومت عراق آزادی فلسطین را یک هدف والا و مقدس برای خود می‌داند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح عراق در سخنانی در کنفرانس مجازی «منبر القدس» به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را روز تجدید بیعت با قدس و مردم فلسطین توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هادی العامری افزود: اشغال مسجدالاقصی، جنایتی است که باید هرچه زودتر پایان یابد و این مسأله زخم عمیقی را در امت اسلامی ایجاد کرده است. ما امروز در راستای تکریم روز جهانی قدس در کنار مسلمانان و آزادگان جهان ایستاده‌ایم.

وی دعوت امام خمینی (ره) برای پاسداشت روز قدس را یک طرح و پروژه‌ای برای آزادی قدس و بسیج تمامی توان امت اسلام دانست و گفت که کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط خود با صهیونیست‌ها از یکدیگر سبقت می‌گیرند، اما روز قدس به عنوان نماد امید و مقاومت برای خیزش امت باقی مانده است.

هادی العامری تأکید کرد: «بشارت آزادی فلسطین از عراق آغاز خواهد شد و این وعده الهی است که به آن اعتقاد داریم و رژیم صهیونیستی نیز از آن آگاه است. به نقش تاریخی و مقدس خود افتخار می‌کنیم و از این رو گروههای عراقی برای انجام وظیفه خود در نبرد آزادی فلسطین، در میدان حاضر هستند.»
 
رئیس ائتلاف فتح همچنین گفت که مقاومت در عراق از لحاظ کیفی و کمی توسعه یافته و آزادی قدس را هدف مقدس خود می‌داند و در این جا ارتباط عمیقی بین آزادی عراق و آزادی قدس و کل فلسطین وجود دارد.

العامری در ادامه گفت که تلاش مقاومت برای آزادی کامل و رهایی از هیمنه نفوذ آمریکا ادامه دارد و اشغالگری روش‌های پیچیده‌ای به خود گرفته و دارای ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی شده است و وظیفه همه ماست که مقابل آن بایستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادی فلسطین هادی العامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق + فیلم

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است.

 منابع آگاه اعلام کردند: مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق + فیلم
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی