Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری کنگان روز سه‌شنبه به نقل از محمد تقی ایرانی در نخستین گردهمایی مشترک ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی شهر، شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر با مدیران عامل صنعت پتروشیمی منطقه پارس به میزبانی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس افزود: ۱۲میلیارد دلار سهم صادرات فرآوردهای پتروشیمی بوده است آیا حداقل سالیانه ۵۰۰ میلیون دلار نباید صرف توسعه استان شود آیا این مطالبه زیادی است از سوی مردم و مسئولین استان بوشهر؟

وی اضافه کرد: با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی مجموعه صنایع باید زمینه احساس تعلق بیشتر جامعه محلی نسبت به صنایع را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانی با تاکید براینکه توسعه عسلویه یک مجموعه در هم تنیده است و نباید تبعیض کارگری در منطقه شاهد باشیم گفت: جذب ۵۰ درصد نیروهای بومی در منطقه عسلویه، خواسته جدی مردم منطقه است و تحقق این امر سبب تقویت امنیت و آرامش مردم محور در منطقه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهارداشت: ما شاهد بکارگیری نیروهای بی شماری از افراد غیر بومی در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هستیم و این مجموعه به ظاهر هیچ بنایی برای تغییر رویه درشرکت‌های منطقه جنوب استان نیستند.

وی تاکید کرد: آوردن آشپز، آبدارچی و نگهبان و سرایدار از سایر استان‌ها چه معنایی دارد آیا تامین این نیروها در منطقه امکان پذیر نیست.

ایرانی ادامه داد: استان بوشهر دانشکده نفت و گاز در دانشگاه بزرگ خلیج فارس دارد که نیروی متخصص و با سواد برای کل کشور تربیت می کند که مدیران پارس جنوبی باید پاسخ دهند چند درصد این فارغ التحصیلان را بکار گرفته اند؟.

وی تاکید کرد: من به شما قول می دهم با تفاهم نامه ای که با سازمان فنی حرفه ای استان داریم هر تخصصی که لازم دارید اعلام کنید تا کمتر از سه ماه به شما کارگر و تکنسین ماهر تحویل دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: صنعت عسلویه باید قدر میزبانان خود را بداند و تامین شغل کمترین خواسته جامعه پیرامون است که تحقق این خواسته ضروری است.

وی افزود: فرصت‌های عظیم موجود در عسلویه را باید قدر دانست و عملکرد ما در منطقه نباید به گونه ای باشد که این فرصت‌ها تبدیل به تهدید شود.

ایرانی اضافه کرد: قطب انرژی کشور و شورای راهبردی می‌تواند محرومیت زدایی را بیشتر در برنامه خود قرار دهد و مراکز آموزشی، درمانی و توسعه آب شیرین کن‌ها بویژه استفاده از نیروهای بومی در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: پیوند صنعت با مردم منطقه بسیار مهم است و مردم انتظار دارند بخشی از درآمدهای پتروشیمی‌ها در زیرساخت های منطقه هزینه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امید می رود مجموعه جدید شورای راهبردی همدلی و همراهی بیشتری با مردم شریف استان که میزبان این صنعت عظیم ملی هستند برقرار کنند و مانع تبعیض بیشتر بین نیروهای بومی و غیر بومی شوند.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر میدان گازی پارس جنوبی مسئولیت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر میدان گازی پارس جنوبی بوشهر استانداری بوشهر میدان گازی پارس جنوبی مسئولیت اجتماعی استاندار بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا بزرگمهر ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده منطقه دوم دریایی استان با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: تدبیر امام راحل (ره) در دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای دفاع از انقلاب نوپای مردم مبارز و متعهد ایران و در راستای پشتیبانی از دیگر نیروهای مسلح، نشان از پیش بینی خردمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بود که اکنون با گذشت بیش از چهار دهه، اهمیت این تشکیلات روز به روز ملموس تر، لازم تر و روشن تر شده و آن را به نهادی مقتدر، جهادی، گسترده و فعال در همه صحنه های مرتبط و مورد نیاز انقلاب مبدل کرده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به شادی مردم منطقه از عملیات وعده صادق افزود: به یقین وجود این نهاد مقدس، تضمین کننده بقاء، دوام و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی به ویژه نظامی است که همانا عملیات اخیر سپاهیان لشکر اسلام در عملیات «وعده صادق» و تحقیر رژیم جعلی اسراییل نشان داد که قدرت، صلابت، شجاعت و پیروی از امر ولایت، جزء اصول لاینفک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همواره با آنان، عجین و قرین بوده و هست.

عضو شورای قضایی استان بوشهر با اشاره اهمیت حدنگاری افزود: در هفته قوه قضاییه سال گذشته در دیدار مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری، معظم له بر اجرای جدی قانون جامع حدنگار و مشخص شدن وضعیت متر به متر اراضی کشور تأکید کردند و این مسئله وظیفه دستگاه قضایی بویژه سازمان ثبت را سنگین‌تر از قبل کرده است.

وی افزود: کارکنان این اداره کل در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با کار جهادی سعی بر اجرای صد درصدی حدنگاری به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه دارند که در ایام تعطیل نیز در اداره حضور دارند و با انجام نذر خدمت سعی می کنند اسناد مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی را صادر کنند که تعداد ۴۰ سند مالکیت در اولین روز سال (یکم فروردین ۱۴۰۳) صادر کردند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهربا اشاره به صدور ۳۳۷ سند مالکیت به مساحت ۲ هزار هکتار برای منطقه دوم دریایی سپاه افزود: این اداره کل خود را مکلف داشته همانگونه که نیروهای مسلح دفاع از تمامیت ارضی کشور را بر عهده دارد، مسئولیت حفظ و صیانت از اراضی و املاک وزارت دفاع را به نحو احسن به انجام رساند. که بیش از ۹۵ درصد اراضی منطقه دوم دریایی در استان بوشهر دارای سند مالکیت هستند و در صورت رفع موانع از طرف این ارگان آمادگی داریم در کمترین زمان ممکن باقی مانده اسناد مالکیت این اراضی نیز صادر گردد

عملیات وعده صادق، نتیجه‌ی مطالبه به حق مردم بود

فرمانده سپاه دوم دریایی سپاه نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سپاه همواره در کنار مردم و نظام و حافظ منافع انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها است و عملیات وعده صادق، نتیجه‌ی مطالبه به حق مردم بود و باعث ایجاد هم‌افزایی در نیروهای مسلح در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی شد.

دریادار دوم پاسدار حیدر هنریان مجرد با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک افزود: در ۲ سال اخیر با صدور اسناد مالکیت اراضی این نیرو در استان مسائل و مشکلات حقوقی ما نیز کاسته شده است و تمرکز فرماندهی نیرو بر رسالت اصلی که همانا امنیت در مرزهایی جمهوری اسلامی ایران است قرار داده ایم

کد خبر 6093061

دیگر خبرها

  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است