Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:31:03 GMT

رییس شورای شهر: تحول در اهواز جز با همراهی مردم ممکن نیست

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۸۶۹۶

رییس شورای شهر: تحول در اهواز جز با همراهی مردم ممکن نیست

به گزارش ایرنا، سیاوش محمودی روز سه شنبه در آیین گشایش پارک کوی رمضان افزود: شورای شهر و شهرداری اهواز در تلاش است به وعده هایی که به مردم داده اند، عمل کنند و برگزاری آیین های هفتگی افتتاح طرح های شهرداری در راستای عمل به این وعده هاست.

وی با اشاره به زمان بر بودن طرح ها و کارهای عمرانی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری و تکمیل این طرح ها نیازمند مقدمات و برنامه ریزی های گسترده است به همین دلیل ثمرات اقدامات مدیریت شهری به مرور خود را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: مجموعه مدیریت شهری در حوزه زیرساخت و وضعیت ساختاری که ضرورت شهر اهواز است اقداماتی در این دوره انجام داده است که  نتیجه آن روز به روز نمایان می ‌شود.

وی بازآفرینی اعتماد مردم به مدیریت شهری را از جمله اهداف برگزاری هفتگی افتتاح طرح های شهری دانست و ادامه داد: یکی از مسائل جدی مشارکت مردم در حوزه های مختلف است که در این راستا باید اعتماد بین مدیریت شهری و مردم احیا شود.

رییس شورای شهر اهواز افزود: اهواز با ظرفیت هایی که دارد می تواند یکی از زیباترین شهر ها باشد به همین دلیل تبدیل اهواز به شهری آباد و زیبا به عنوان جهت گیری اصلی این شورا تعیین شده است.

در این آیین بوستان کوی رمضان، بوستان کوی مجاهد، کندروی کوی سیاحی افتتاح و از جاده دسترسی شهرک الهیه خیابان یک کارمندی ۳۰۰ دستگاه بهره بردرای شد. برای بهرده برداری از این طرح ها مبلغی بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

برچسب‌ها شورای شهر اهواز شهرداری اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر اهواز شهرداری اهواز شورای شهر اهواز شهرداری اهواز مدیریت شهری شورای شهر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی

دریافت 33 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده‌های کارکنان دستگاه قضائی هرمزگان؛ اظهار داشت: همکاران من در استان هرمزگان در بسیاری از موضوعات پیشتاز هستند؛ وقتی برای ابتکار، خلاقیت، مدیریت جهادی، مدیریت میدانی، تلاش برای هم افزایی همه ظرفیت‌ها می‌خواهیم شاهد مثال بیاوریم یکی از استان‌هایی که بلافاصله مثال می‌زنیم استان هرمزگان است.

کد خبر 6094923

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • هرمزگان پیشتاز در ابتکار و تحول قضائی
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند