Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:44:43 GMT

راهمیمایی روز قدس نماد دفاع از مظلومان است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۸۹۰۴

راهمیمایی روز قدس نماد دفاع از مظلومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان کنارک با حضور عبدالغفور حوت فرماندار شهرستان، امامان جمعه، معاونین فرماندار و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در محل فرمانداری کنارک تشکیل شد.

فرماندار کنارک در این جلسه با تاکید بر اینکه گرامیداشت روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از تدابیر امام(ره) است، تصریح کرد: دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است، لذا همه در سراسر جهان باحضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس فریادآزادگی و ظلم ستیزی سر خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالغفور حوت راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد دفاع از مظلومان برشمرد و افزود: مردم انقلابی شهر بندر کنارک همچون سالهای گذشته با زبان روزه در خیابان ها حاضر شده و بار دیگر تنفر خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضا سازی محیطی در آستانه روز جهانی قدس، گفت: باید فضای شهر را متناسب با این روز تغییر دهیم، لذا از شهرداری انتظار می رود تا از هم‌اکنون برای فضاسازی محیط شهر اقدام کنند.

حوت بر حضور هر چه بیش‌تر مردم، روحانیون، شوراها، دهیاران،کسبه، بازاریان و دانش‌آموزان در این زمینه تاکید کرد.

حجت الاسلام بامری امام جمعه شهرستان شرکت در راهپیمایی روز قدس هم تکلیف شرعی و هم تکلیف ملی است و مردم باید با شکوه هر چه بیشتر در این راهپیمایی شرکت کنند.

در پایان جلسه همچنین هرکدام از دستگاه ها از آمادگی و تهمیدات اندیشیده شده خود جهت برگزاری باشکوه در این روز گزارش دادند.  

 راهپیمایی روز جهانی قدس در کنارک ساعت ۹صبح روز جمعه از فلکه اسکله سنگی تا بلوار ساحلی برگزار می شود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: روز جهانی قدس راهپیمایی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • راهپیمایی «جمعه خشم» درچالوس
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند