Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نوری زاده عصر سه شنبه  به خبرنگار ایرنا گفت: روز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه انتشار یک گاز ناشناخته در محل دبستان دخترانه رهنما واقع در شهرک نفت اهواز سبب مسمویت پنج دانش آموز و ۲ معلم شد که  این افراد بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی ارجاع شدند و خدمات درمانی لازم را نیز دریافت کردند و بر اساس پیگیری های صورت گرفته حال این افراد نیز مساعد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز بلافاصله پس از این اتقاق و در اولین اقدام یک کارگروه میدانی متشکل از حراست؛ ارزیابی عملکرد و بهداشت و سلامت را به محل مدرسه اعزام کرد و در اولین اقدام این کارگروه تصویب کرد نسبت به توقف فعالیت مدرسه تا زمان بررسی جوانب حادثه روی داده اقدام شود.

وی اظهار داشت: با توجه به انتشار گاز در محیط مدرسه سایر دانش آموزان این آموزشگاه نیز جهت اطمینان از وضعیت سلامتی به بیمارستان مرجع جهت انجام آزمایشات تشخیصی ارجاع شدند که خوشبختانه بر اساس اقدامات انجام شده مورد خاصی از مسمومیت در سایر دانش آموزان گزارش نشد.

نوری زاده گفت: در ادامه اقدامات کارگروه مربوطه؛ این کارگروه در هماهنگی با فرمانداری اهواز و همچنین نهادهای ذی ربط در حال علت یابی اتفاق روی داده و تشخیص نوع این گاز ناشناخته هستند که در نهایت پس از تکمیل گزارش مربوطه اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین واحد HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) شرکت نفت نیز با حضور در محل مدرسه نسبت به ایمن سازی فضای مدرسه اقدام کرد.

نوری زاده گفت: آموزش و پرورش مهمترین اولویت را به سلامت دانش آموزان خود می دهد و از همه ظرفیت های لازم برای پیگیری حادثه روی داده استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز گاز خوزستان اهواز گاز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند