Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین - پریسا نوری:  «سپیدار کبود»، «بید مجنون»، «آبشار طلایی»، «رز رونده»، «شمشاد ابلق» و انواع گونه‌های گل‌های زینتی و درختان مثمر و غیرمثمر در فضای سبز این مجتمع به زیبایی جانمایی شده‌ و «محمدحسین تاجور» از ساکنان مجتمع و بانیان اصلی اجرای این طرح است. او می‌گوید: «از حدود ۱۰ سال پیش با همکاری همسایه‌ها محوطه ۵۰۰ مترمربعی فضای باز آپارتمان را تبدیل به محیط سرسبز با گل آرایی زیبا کردیم و آن را به عنوان محل عکاسی در اختیار عروس و دامادهای محله قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این شهروند که چندی پیش جایزه لوح تقدیر شهروند نمونه هوادار محیط‌زیست را از شهرداری منطقه ۴ دریافت کرده، ادامه می‌دهد:‌ «تاکنون بالغ بر ۵۰ عروس و داماد از محوطه این مجتمع به عنوان لوکیشن عکاسی عروسی استفاده کرده‌ و خاطرات خوشی ساخته‌اند.»

 اولویت‌ ما زیبایی محله است

فضای سبز و امکانات این مجتمع سال‌هاست با تلاش تاجور و و حمایت مالی اهالی ساختمان «گلستان» در محله حکیمیه به خوبی نگهداری می‌شود تا علاوه بر ایجاد زیبایی بصری برای اهالی، منظره چشم‌نوازی پیش روی افرادی که از جاده تلو به سمت لواسان تردد می‌کنند، قرار گیرد. این شهروند دوستدار محیط‌زیست درباره هدف درست کردن این امکان می‌گوید: «اولویت ما زیباسازی محله و حفظ محیط‌زیست است و خوشحالیم که توانسته‌ایم قدمی در این راه برداریم و  رضایت خاطر اهالی را هم فراهم کنیم.»

خانه سرسبز حكيميه خانه کد خبر 671938 برچسب‌ها ازدواج منطقه ۴ زیبا سازی عکس - عکاس خبر مهم همشهری محله فضای سبز محیط زیست سبز گیاهان و درختان شهردارى تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ازدواج منطقه ۴ زیبا سازی عکس عکاس خبر مهم همشهری محله فضای سبز محیط زیست سبز گیاهان و درختان شهردارى تهران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود