Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:10:34 GMT

ارتباطات در شهر جنت مکان شهرستان گتوند پایدارتر شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۹۱۱۰

ارتباطات در شهر جنت مکان شهرستان گتوند پایدارتر شد

به گزارش ایرنا رحیم فلاح زاده سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این پروژه با مهیا شدن شبکه فیبر نوری به طول ۲۱ کیلومتر، کابل ریزی و نصب تجهیزات فنی و انجام عملیات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های انتقال در شهرهای شوشتر و جنت مکان، مسیر دوم ارتباطی شهر جنت مکان به بهره برداری رسید و ارتباطات این شهر دارای رینگ ارتباطی و از مسیر دوم و جایگزین به شبکه سراسری متصل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با برقرار شدن مسیر دوم و وصل شدن ارتباطات جنت مکان به رینگ ارتباطی و شبکه سراسری از مسیر شوشتر، در صورت بروز حادثه و اختلال احتمالی در یک مسیر، بدون احساس اختلال و یا قطعی، ارتباط مشترکان از طریق مسیر دوم و جایگزین به شبکه سراسری متصل می شود و ارتباطات در شهر جنت مکان پایدار و نرمال خواهد ماند. 

فلاح زاده ادامه داد: پیش از این ترافیک شبکه های ارتباطی شهر جنت مکان از قبیل سوییچ، دیتای ثابت و ارتباطات سیار از طریق مسیر گتوند به شبکه سراسری متصل می شد.

برچسب‌ها گتوند ارتباطات شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند ارتباطات شرکت مخابرات ایران گتوند ارتباطات شرکت مخابرات ایران شهر جنت مکان شبکه سراسری مسیر دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد