Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:44:27 GMT

دفع حمله داعش در غرب عراق از سوی نیروهای حشد الشعبی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۹۲۰۶

دفع حمله داعش در غرب عراق از سوی نیروهای حشد الشعبی

نیروهای حشد شعبی عراق تلاش گروه تروریستی داعش برای حمله به نیروهای امنیتی این کشور حاضر در عملیات اراده پولادین در استان الانبار را ناکام گذاشتند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراقی واع، نیروهای حشد شعبی عراق تلاش گروه تروریستی داعش برای حمله به نیروهای امنیتی این کشور حاضر در عملیات اراده پولادین در استان الانبار را ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای حشد شعبی و ستاد عملیات جزیره به عملیات پاکسازی و بازرسی میدانی در مناطق مختلفی از استان الانبار ادامه می دهند.

در این عملیات که نیروهای امنیتی عراق به دنبال پناهگاه ها و مخفیگاه های گروه های تروریستی هستند، ۷ پناهگاه این گروه ها علاوه بر یک منزل بمب گذاری شده که آماده انفجار برای هدف قراردادن نیروهای امنیتی بود، منهدم شد.

ناکام ماندن حمله داعش به بغداد

از سوی دیگر نیروهای امنیتی عراق از خنثی سازی توطئه عناصر تروریستی داعش که قرار بود در بغداد اجرایی شود، خبر دادند.

ستاد عملیات بغداد گزارش داد که پس از دریافت اطلاعات دقیق از سوی نیروهای اطلاعات نظامی و نیروهای امنیتی، تعقیب دو تروریست از دو ماه پیش آغاز شد.

در بیانیه این ستاد آمده است: یکی از این تروریستها «محمد صدام المشهدانی» نام دارد که یکی از سرکرده‌های ارشد داعش بوده است. وی در شمال بغداد فعالیت داشت. این تروریست در «البوغبین» واقع در شهرستان «الطارمیه» (شمال بغداد) کشته شد.

این ستاد خبر داد که عناصر تروریستی مذکور قصد داشتند عملیاتی را علیه غیر نظامیان در بغداد انجام دهند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت عراق حشد شعبی الانبار داعش گروه تروریستی داعش غرب عراق خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نیروهای امنیتی نیروهای حشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند