Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم تودیع معارفه رئیس سازمان صمت مازندران با استقبال فعالان بخش خصوصی و تعدادی از مدیران دولتی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد.

عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران به عنوان نخستین سخنران این مراسم پشت تریبون قرار گرفت که و برای هر کدام از سخنرانان این مراسم حدود هفت دقیقه وقت در نظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت مازندران دومین سخنران این مراسم قبل از قرار گرفتن پشت تریبون با تایید سر به مجری قول داد که در موعد مقرر زمان را رعایت می‌کند.

رئیس خانه صنعت معدن با تقدیر حضور فعالان بخش خصوصی، از عملکرد حسینعلی قوانلو ابراز رضایت کرد و گفت: رئیس جدید سازمان صمت مازندران با توجه به کارکردهای مناسبی که قوانلو داشت کار بسیار سختی را در پیش دارد، البته این استعداد را در مدیر جدید می‌بینم که جای پای رئیس سازمان صمت سابق مازندران بگذارد.

رئیس خانه صمت مازندران با اشاره به تجربه رئیس جدید صمت مازندران،گفت: احساس بنده این است که می‌تواند در این حوزه کارنامه مناسبی داشته باشد، سازمان صمت هم متولی و هم جاده صاف کننده بخش تولید است در بسیاری از جاها انتظار داریم که از فعالان تولیدی حمایت کنند.

حسنعلی قوانلو رئیس سازمان صمت مازندران در این مراسم به بیان عملکرد خود پرداخت و گفت: امروز افتخار ما این است که یک واحد بحران دار کارگری در این استان نداریم و بلکه به شدت به نیروی کار نیاز داریم.

وی با اعلام اینکه مدیون بسیاری از فعالان صنعتی در استان مازندران هستیم، بیان کرد: امروز صنعت استان رو پا ایستاده  است.

رئیس سابق صمت مازندران با اعلام اینکه بنده از ۶ ماه به دنبال بازنشستگی خودم هستم، افزود: عمده دلیل بنده شرایط جسمی و ممنوعیت پزشکی که تاکید شده در شرایط داری استرس کار نکنم.

قوانلو با اعلام اینکه نزدیک به ۲ هزار ۵۰۰ رفیق در حوزه صنعت، ۱۶۰ هزار رفیق خوب در حوزه تجارت، نزدیک به ۳۶۰ رفیق خوب در بخش معدن به دست آوردم، افزود: بنده در کنار فعالان صنعتی استان هستم.

وی با اعلام اینکه نتوانستم شرکت دارو سازی مبتکران را راه‌اندازی کند، گفت: خودم متوجه نشدم چه دست‌های پشت پرده است که مانع از راه‌اندازی این مجموعه شده است، توان راه‌اندازی آمل ماسه را نداشتم و نتوانستم که این مجموعه بزرگ را راه‌اندازی کنم.

مجید فانی سرپرست  جدید اداره کل صمت مازندران طی سخنانی گفت: مازندران به جایگاه واقعی در صنعت نرسیده و این مشکلات مربوط به گذشته است.

وی با اشاره به ظرفیت استان در تولید لبنیات، افزود: مازندران قطب صنعت نئوپان و ام دی اف، رتبه برتر در تولید کاغذ، رتبه برتر از نظر ذخیر فلورین در کشور، رتبه اول سنگ گرانیک کشور که تنها یک معدن دارد و در حال حاضر نیمه فعال است،رتبه دوم از نظر ذخیره ذغال سنگ کشور را داریم که تاکنون ۵۰ مجوز صادر شده و ۲۳ فعال است اما نتوانستیم جایگاه واقعی را به دست بیاوریم که ریشه در گذشته‌های دور دارد.

سرپرست جدید سازمان صمت مازندران یادآور شد: از دلار هفت هزار تومانی نتوانستیم استفاده مناسب در حوزه صنعت داشته باشیم، پیاده کردن شعار سال رهبری می‌تواند فرصت خوبی باشد که این فاصله‌ها را برداریم.

فانی ضمن مخالفت خویش با ایجاد منطقه آزادتجاری، گفت: رشد و توسعه کشور در گرو ایجاد این منطقه نیست و بحث تعداد مناطق آزاد چین را چاشنی این بخش از صحبت‌های خویش کرد؛وقتی صحبت از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود همه توجه به سمت شرکت‌های بزرگ می‌رود در استان مازندران ما شرکت دانش‌بنیان نداریم بلکه محصول دانش‌بنیان داریم، اگر بخواهیم شرکتی داشته باشیم که از ابتدا محصول دانش‌بنیان داشته باشد زمان بر است که می‌توانیم از ظرفیت شرکت‌های موجود در استان استفاده کرد.

سرپرست سازمان جدید صمت مازندران با اعلام اینکه برنامه‌های خودم را در اختیار استاندار مازندران قرار دادم، افزود: از فیلتر استاندار گذشتم که حضور در این جایگاه را مدیون استاندار و وزیر هستیم و همه تلاشم را به کار می‌گیرم که سیاست‌های دولت مردمی تحول خواه آیت‌الله رئیسی را در استان مازندران پیاده کنم و پاسخ شایسته‌ای به حسن اعتماد استاندار و وزیر صمت بدهم.

به گزارش فارس، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های مناسبی که در استان وجود دارد،افزود: دستیابی به تحول مورد نظر در این مجموعه امکان‌پذیر است.

وی با اعلام اینکه به آینده خویش‌بین هستیم، گفت: مجموعه صنعت، معدن و تجارت با جهش بیشتر پیش برود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست سازمان صمت سازمان صمت مازندران صمت مازندران دانش بنیان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس