Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان اظهار داشت: همچنین سپاه در استان بوشهر شامل سپاه امام صادق (ع) و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکنون یک هزار و ۳۴۰ واحد مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) را در این استان ساخت کرده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز در دست ساخت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: جمعیت هلال احمر تاکنون دوشادوش سپاه و سایر نیروهای مسلح و نیروهای خدماتی هم در سطح کشور و هم در مقیاس استان بوشهر در مسائل مختلف و بحران‌های گوناگون، نقش بسزایی ایفا کرده است.

سردار رزمجو اظهارداشت: سپاه امام صادق(ع) و جمعیت هلال احمر استان بوشهر تاکنون در موارد متعددی مانند امداد رسانی در زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان با همدیگر همکاری‌های خیلی خوبی داشته‌ اند و هر دو نهاد هم در جغرافیای استان فعال بوده و هم در خارج از جغرافیای استان، بر اساس هماهنگی سلسله مراتب خود آماده خدمات‌ رسانی به مردم عزیز کشورمان هستند.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که با وحدت و انسجامی که بین سپاه و هلال احمر در استان بوشهر وجود دارد و اقدامات مشترکی که تاکنون توسط این دو نهاد انجام شده است هم سپاه و هم هلال احمر استان بوشهر از نظر خدمات‌رسانی در سطح کشور از ردیف‌های اول خدمات‌رسانی به حساب می‌آیند و اقدامات آن‌ها باعث شده است رویکرد مردم به آینده انقلاب اسلامی امیدوارتر باشد.

فرمانده سپاه استان بوشهر تصریح کرد: سپاه امام صادق (ع) برای مقابله با ویروس منحوس کرونا اقدامات متعددی را تاکنون دراستان بوشهر انجام داده است که از جمله مهم‌ترین این اقدامات می‌توان به راه‌اندازی ایستگاه‌های تزریق واکسن این بیماری در تمام شهرستان‌های استان اشاره کرد به طوری که در ایستگاه تزریق واکسن شهرستان بوشهر مستقر در بهمنی و دواس، روزانه به ۱۲۰۰ نفر واکسن تزریق می‌شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در این دیدار با گرامیداشت سال روز تاسیس سپاه گفت: وجود فضای هم‌دلی و همکاری بین دستگاه‌های مختلف از جمله هلال احمر و سپاه جهت انجام کار جهادی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، نعمت بزرگی برای توسعه استان به حساب می‌آید.

غلامرضا حاجیانی افزود: سپاه اعجازی از تفکر ناب امام خمینی (ره) است که در همه امور جامعه تاکنون منشا خیر بوده است و پاسداران تاکنون حافظ ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی در مقاطع حساس بوده‌اند.

سردار رزمجو در پایان این دیدار با پوشیدن لباس داوطلبان جمعیت هلال احمر عضو افتخاری این نهاد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته معیشتی هلال احمر بوشهر مسکن جمعیت هلال احمر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی