Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:43:37 GMT

تغییر ۳ مدیر شهرستان پردیس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۹۳۹۶

تغییر ۳ مدیر شهرستان پردیس

آئین تودیع و معارفه مدیران راه و شهرسازی،کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش شهرستان پردیس با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران و پور ابراهیم فرماندار ، حجت الااسلام و المسلمین سید حسینی  امام جمعه ،حجت الاسلام و المسلمین  عبداللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی   و جمعی از مسئولان   در سالن اجلاس  فرمانداری مراسم معارفه و تودیع روسای سه اداره شهرستان پردیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پردیس در این مراسم با بیان اینکه ابتکار و خلاقیت راهگشای مشکلات است اظهارداشت: مدیران به نامه نگاری اکتفا نکنند و مسائل شهرستان را با بهره گیری از خلاقیت و ابتکار  و بهره گیری از نخبگان و رایزنی های مستمر با مدیران کل استانی  به سرانجام مثبت  برسانند .

 پور ابراهیم با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش  و کار و رفاه  اجتماعی و راه و شهرسازی  نیازمند تحرک و پیشرفت هستیم  تاکید کرد: صیانت از اراضی در اختیار راه و شهرسازی  به عنوان اراضی ملی یک ضرورت است .

وی لازمه پیاده سازی اهداف انقلاب را در قدرت حل مسئله و بهره گیری از ظرفیت های موجود دانست و گفت:  مدیران شهرستان برای تحقق اهداف نظام و انقلاب  تلاش مضاعفی را باید در دستگاه متبوع خود بکار گیرند و  تکریم ارباب رجوع را اصل مهم مدیریتی در نظام اسلامی بدانند.

 امام جمعه شهرستان پردیس نیز در این مراسم  با اشاره به آیه قرآن کریم " وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا" بزرگترین نعمت بعد از اتمام مسئولیت را  آرامش وجدان توصیف کرد و گفت : اگر مدیری در پایان

مسئولیت خود این حس را داشته باشد رستگار است.

وی با اشاره به روایتی از امیرمومنان علی علیه السلام تصریح کرد: از نگاه امام علی علیه السلام شرط رستگاری  در جامعه،عزیز شدن نزد خانواده،سربلندی در جامعه  همه اینها در گروخدمت به خلق است .

حجت الاسلام و المسلمین سید حسینی در بخش دیگری از سخنان خود موضوع آموزش و پرورش را از موضوعات مهم و حیاتی جامعه عنوان کرد و گفت: خانواده ها بهترین نعمت خود یعنی فرزندان خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار میدهند  و اهتمام به مساله تربیتی و آموزشی صحیح و اساسی و مطابق با فرهنگ دینی و اسلامی باید  از  ضروریات انکار ناپذیر  آموزش و پرورش  باشد.

وی حل مشکلات معیشتی جامعه معلمان را جزو وظایف مسئولان  عنوان کرد  و گفت: معلمان هم باید  در راستای تربیت انسانهای صالح برای آینده ایران عزیز  دلسوزانه  اهتمام کنند .

گفتنی است در این مراسم زهره وند بجای صالحی در اداره شهرسازی ، صانعی بجای مشهدی عباس در اداره کار و امور اجتماعی  و محمد فروتن بجای مصطفی حسنوند در اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس معارفه شدند و از زحمات مدیران سابق  قدردانی شد .

انتهای پیام

 

خبرنگار:سازارع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش راه و شهرسازی شهرستان پردیس کار و رفاه اجتماعی شهرستان پردیس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری