Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس مجلس گفت: به عنوان کسی که تجربه اجرایی داشته ام با چوب لای چرخ دستگاه‌های اجرایی گذاشتن مخالفم چرا که مانع شجاعت در تصمیم گیری مدیران اجرایی می شود از طرف دیگر نباید چشم را بر روی انحراف در اجرای قانون بست و مماشات کرد بلکه باید محکم ایستاد.

به گزارش فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین با برشمردن برخی آفت‌هایی که تمامی دستگاه‌های نظارتی باید خود را از آن مصون نگه دارند، گفت: اگر بحث‌های سلیقه‌ای، سیاسی و غیرکارشناسی در کار تطبیق قوانین مطرح شود، آفت‌های زیاد و غیرقابل جبرانی برای کشور ایجاد می‌شود؛ از این رو خروجی و کارکرد هیأت تطبیق مصوبات به عنوان نهادی نظارتی می‌تواند در انسجام کشور اثرگذار و موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس در این نشست با تأکید بر اهمیت جایگاه هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین گفت: این هیأت جایگاه مهم و موثری دارد و می‌تواند با عملکردی دقیق، منصفانه و با سرعت کارهای کشور را سامان دهد و از بسیاری از مشکلات در زمینه قوانین پیشگیری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره اهمیت همپوشانی دستگاه‌های نظارتی تأکید کرد: داده‌های مجموعه‌های نظارتی بدون دخالت در وظایف یکدیگر می‌تواند تبادل شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد. لذا نباید هر یک از مجموعه‌های نظارتی کار جدا و پراکنده را دنبال کنند.

قالیباف در همین زمینه تأکید کرد: به عنوان کسی که تجربه اجرایی داشته ام با چوب لای چرخ دستگاه‌های اجرایی گذاشتن مخالفم چرا که مانع شجاعت در تصمیم گیری مدیران اجرایی می شود از طرف دیگر نباید چشم را بر روی انحراف در اجرای قانون بست و مماشات کرد بلکه باید محکم ایستاد.

اسماعیلی رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین در آغاز این نشست گزارشی از عملکرد این هیات در سال گذشته ارائه کرد و برخی از اعضای این هیئت نیز نظرات خود را برای بهبود روند تطبیق مصوبات بیان کردند.

***

قالیباف، از جعفرزاده ایمن آبادی شکایت می کند

فردا نیوز ارگان رسانه ای نزدیک به محمود باقر قالیباف جعفرزاده ایمن آبادی نماینده پیشین مجلس که از حامیان دولت روحانی بود در گفت و گویی ادعای کذب یک فرد خارج نشین درباره خرید ملک در ترکیه توسط خانواده آقای قالیباف را در قالب یک مصاحبه تکرار و تایید کرده است.

به زودی شکایت آقای قالیباف از جعفرزاده انجام خواهد شد تا با روشن شدن حقیقت، اجازه جهت دهی به افکار عمومی با دروغ و اخبار کذب گرفته شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ای افت» را تسلیت گفت.

رئیس مجلس، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج شهادت‌گونۀ سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ پاسدار سیدمجید ای افت موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی با اخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه ازجمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژۀ شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمة (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانۀ کنگرۀ بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را بر عهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینۀ افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ای افت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانوادۀ صبور و گران‌قدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6096826

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری