Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر آقایی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. امیر آقایی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت می کند. امیر آقایی یکی از بازیگران فیلم "بی مادر" است.

بیوگرافی امیر آقایی

امیر آقایی  (زادهٔ ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه) بازیگر اهل ایران و برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت سین متفاوت امیر آقایی + عکس بازیگری امیر آقایی

نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند.

آقایی همچنین قرار بود در فیلم پایان‌نامه بازی کند به دلیل تغییر نسخه اولیه فیلم‌نامه از بازی در این فیلم انصراف داد. وی در برنامه هفت گفت بابت انصراف از حضور در فیلم پایان‌نامه مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان جریمه شده‌است.

او با بازی در فیلم‌های «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند، و «کوچهٔ بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی، حضور موفقی در سی و سومین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر داشت. سال بعد در همکاری مجدد با وحید جلیلوند با فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در جشنواره فجر حضور پیدا کرد. وی همچنین نویسندگی فیلم‌نامهٔ فیلم «آرمان شهر» را در کارنامه خود دارد. این فیلم به کارگردانی حسن ناظر در سال ۱۳۹۳ جلوی دوربین رفت.

وی برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران شد.همچنین او کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا شد.

گریم عجیب امیر آقایی در شنای پروانه+عکس نقاشی کردن امیر آقایی

نقاشی کردن بخشی از وجودش است. وقتی روی موضوعی تمرکز میکند، چندین تابلو با همان موضوع را نقاشی میکند و بعد سراغ موضوعی دیگر میرود. به این صورت است که کارهایش مجموعه ای هستند.

کامبیز دیرباز و‌امیر آقایی در آقازاده + عکس ازدواج و خواستگاری امیر آقایی

امیر آقایی در برنامه دورهمی مهران مدیری ، درباره موضوع خواستگاری و ازدواج گفت:

هیچ وقت به خواستگاری نرفته است و هنوز به صورت جدی به ازدواج فکر نکرده است. او به مدیری گفت ازدواج اتفاق مهمی است و او هم یک روز به آن فکر می کند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امیر آقایی امیر آقایی در بی مادر بازی در فیلم امیر آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)

به گزارش همشهری آنلاین ، بر اساس قوانین دین اسلام ازدواج غیر مسلمانان با مسلمانان منع شده و بر همین اساس به نظر می رسد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان برای ازدواج با شیدا مقصودلو بازیگر جوان ایرانی به دین اسلام گرویده است.

این بازیگر ۲۸ ساله سینما و تلویزیون ایران پیش از این تصاویری از سفرهای خود به کشور پرتغال و حضور در استادیوم های ورزشی این کشور را منتشر کرده بود.

شیدا مقصودلو متولد ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی «قهرمان» آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج» و «نشانی» نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

کد خبر 847406 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو