Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:32:29 GMT

این بازیگران مرد معروف دو همسر بازیگر دارند!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۹۷۲۶

این بازیگران مرد معروف دو همسر بازیگر دارند!

در میان بسیاری از هنرمندان که ازدواج سینمایی داشته اند برخی از بازیگران در ازدواج مجدد خود نیز با بازیگران سینما و تلویزیون پیمان زناشویی بسته اند.

به گزارش برنا؛ ازدواج مجدد یکی از اتفاقاتی می‌باشد که ممکن است در زندگی بسیاری از افراد جامعه رخ دهد و هنرمندان و چهره‌های مشهور نیز از این اتفاق مستثنی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان بازیگران سرشناس ایرانی برخی از آن‌ها تجربه ازدواج مجدد داشته و همسران این هنرمندان، از بازیگران سینما و تلویزیون بوده اند.

در این بخش هنرمندانی را معرفی می‌کنیم که با دو یا حتی سه بازیگر ازدواج کرده اند.

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای اولین بار با گلاب آدینه ازدواج کرد و نورا هاشمی ثمره ازدواج آن‌ها بود. این هنرمند در سال‌های اخیر با مهنوش صادقی ازدواج کرده و با او زندگی می‌کند.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از او جدا شد. این هنرمند در سال ۱۳۹۹ با رعنا آزادی ور از هنرمندان بازیگر پیمان زناشویی بست.

 امین حیایی

امین حیایی سال‌ها قبل زندگی مشترک کوتاهی را با مونا بانکی پور تجربه کرد که به طلاق انجامید. دارا حیایی حاصل ازدواج اول امین حیایی است. این هنرمند بعد از مدتی با نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

 فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا بازیگر مطرح سینما و تلویزیون اولین بار با آتنه فقیه نصیری پیمان زناشویی بست و ازدواج آن‌ها بعد از چند سال به پایان رسید. این هنرمند بعد از چند سال با زنده یاد عسل بدیعی ازواج کرد و جانیار حاصل زندگی مشترک آن‌ها است. این زوج بعد از مدتی طلاق گرفتند.

رامبد جوان

رامبد جوان سه بار سر سفره عقد نشسته و هر سه همسر او با نام ماندانا روحی، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان از هنرمندان سینما و تلویزیون می‌باشند. رامبد جوان از زندگی مشترک فعلی خود با نگار جواهریان دختری به نام نوردخت دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

باشگاه خبرنگاران نوشت:طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901629

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!