Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-09@02:15:15 GMT

کارکنان شرکت ملی پست نماد صداقت و امانت‌داری هستند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۹۸۱۱

کارکنان شرکت ملی پست نماد صداقت و امانت‌داری هستند

معاون اول رئیس‌جمهور کارکنان پست را نماد صداقت و امانت‌داری خطاب کرد و با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات ایشان، خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار خواهد بست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد مخبر عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست صمیمی و مراسم افطاری با کارکنان شرکت ملی پست ایران به افزایش فعالیت‌های کسب و کارهای اینترنتی در کشور و همچنین ارسال مرسولات کالایی مردم از طریق شرکت پست به ویژه در دوران شیوع کرونا اشاره و تصریح کرد: باید امکانات مناسب با توجه به نقش و وظایف جدید این شرکت در اختیار این سازمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان شرکت پست به ویژه در دوران شیوع کرونا تأکید کرد: باید شرکت ملی پست ایران با توجه به وضعیت جدید اداره کشور و افزایش کسب و کارهای اینترنتی و خانگی، نقش اساسی در جابجایی کالاها و اموال مردم داشته باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور از کارکنان شرکت پست خواست تا با تلاش برای ارسال کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به درب منزل ایشان از برخی دلالی‌ها که باعث افزایش قیمت تمام شده یک کالا می‌شود، جلوگیری کنند.

مخبر، کارکنان پست را نماد صداقت و امانت‌داری خطاب کرد و با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات ایشان، خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را در کمیسیون‌ها و هیئت دولت به کار خواهد بست تا مشکلات این قشر زحمت‌کش هر چه سریعتر برطرف شود.

معاون اول رئیس‌جمهور در ابتدای سخنان خود با اشاره به سه مقطع مهم فعالیت و کار شرکت ملی پست در دوران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همچنین شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در دوران نهضت اسلامی از یاد نمی‌بریم که چگونه کارکنان زحمت‌کش، صادق، امین و مجاهد شرکت پست نامه مبارزین انقلاب اسلامی را با شجاعت جابجا می‌کردند.

مخبر ادامه داد: در دوران جنگ نیز شرکت ملی پست ایران با جابجایی نامه‌های رزمندگان و خانواده‌های آنان مایه دلگرمی، آرامش و روحیه بخشی به آنان بود.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به فعالیت‌های مجاهدانه کارکنان شرکت پست در دوران شیوع کرونا تصریح کرد: در بسیاری کشورهای جهان فعالیت شرکت‌های پست در دوران کرونا تعطیل شد، اما در جمهوری اسلامی ایران کارکنان شرکت پست با شجاعت، قدرت، دلسوزی و تعهد اجازه نداند حتی یک لحظه فعالیت‌های این شرکت متوقف شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه در دوران شیوع کرونا، فعالیت شرکت پست به دلیل خریدهای اینترنتی و غیرحضوری مردم چند برابر شد، ادامه داد: در این دوران بار کسب و کارهای دیجیتال بر روی دوش کارکنان شرکت ملی پست بود و باید حمایت‌های ویژه‌ای از این قشر زحمت‌کش شود.

عیسی زارع‌پور با تأکید بر اینکه باید فعالیت شرکت پست به سمت هوشمندسازی حرکت کند، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم به دنبال آن است که از فناوری‌های روز برای ارسال نامه‌ها و محموله‌های کالایی مردم حداکثر استفاده را کند.

وی همچنین به روند و مراحل کاری شرکت پست اشاره و خاطرنشان کرد: بزرگترین مرکز تجزیه مرسولات پست سال گذشته در تهران افتتاح شده و در مرحله قبول کالاها نیز سرویس ویژه‌ای برای کسب و کارهای اینترنتی و خانگی فراهم شده است تا بدون مراجعه به شرکت پست مرسولات آنان در شبکه پست به گردش در بیاید و در بخش رهسپاری و توزیع هم برنامه‌هایی داریم تا با هوشمندسازی روند امور تسهیل شود.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: اصلاح تعرفه‌های پستی باید تبدیل به یک رویه در دولت شود تا در ابتدای هر سال و متناسب با نرخ تورم تعرفه‌ها اصلاح شود.

در این مراسم همچنین به پاس بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی، تمبر یادبود این شهید و سردار بزرگ و رشید اسلام به مخبر تقدیم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور دوران شیوع کرونا کارکنان شرکت پست شرکت ملی پست کسب و کارهای شرکت پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جامعه متمدن جامعه‌ای است که به معلمان خود توجه ویژه‌ داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی در آئین تجلیل بیش از ۵۰۰ معلم نمونه اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: خدای سبحان انسان را اشرف مخلوقات نامیده است، زیرا انسان طلیعه‌دار خرد و اندیشه است و همین اندیشه او را نسبت به سایر موجودات متمایز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه چنین امتیازی نیاز به یک امانتدار ویژه دارد افزود: معلم، بهترین امانت‌دار خرد و اندیشه است و به همین جهت پیامبران خود را معلم نامیده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان انقلاب اسلامی را سبب تکریم، عظمت و عزت ایران اسلامی و شیعه دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی حدود پنج هزار معلم شهید دارد که سهم استان شهیدپرور اصفهان از این میزان، ۳۴۰ شهید است.

وی با بیان اینکه خداوند مارا امانت‌دار بهترین خلق خود قرار داده و مارا همکار خود و پیامبران الهی برگزید و جان انسان به دست ما به امانت سپرده شد، گفت: مردم فرزندان خود که به مثابه جانشان است را به امانت به دست معلم می‌سپارند و در حالی که هر پدر و مادری در طول روز مکرراً جویای احوال فرزندش است اما او را با اطمینان به معلم می‌سپارند.

ابراهیمی ادامه داد: معلمان انسان‌هایی هستند که درس ایثار و از خودگذشتگی را به شهیدان آموخته‌اند و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را پرورش داده‌اند که در این بین نیز، معلمان استان اصفهان ۵۶۰۰ شهید دانش‌آموز را تربیت کرده‌اند.

وی معلم را نشان تمدن دانست و اظهار کرد: جامعه متمدن جامعه‌ای است که به معلمانش توجه ویژه داشته باشد، چرا که معلم عنصری متعالی است و ما وظیفه داریم او را متعالی بدانیم و با او متعالی برخورد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اینکه نام‌گذاری روز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم موجب افتخار ما است زیرا او استادی فرهیخته و الگوی مناسبی برای معلمان است، افزود: اگر بخواهیم ارتقای علمی، پژوهشی و دینی داشته باشیم باید به این الگو رجوع کنیم.

وی با اشاره به نقش ماندگار معلمان در تربیت نسل‌ها، اظهار کرد: معلمی که دانش‌آموزی را تربیت کرده و او باعث ماندگاری کار خیر در بین نسل‌های متوالی می‌شود، این کار خیر در پرونده اعمال معلم نیز ثبت می‌شود.

کد خبر 751574

دیگر خبرها

  • جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • آغاز خرید گندم با نرخ هر کیلو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان از هفته آینده
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند