Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بی برنامگی برگزاری فینال جام حذفی و سرگردان ناندن هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران جای تاسف دارد. - اخبار استانها -

علی بابایی کارنامی در کفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه متاسفانه خبر رسیده که هواداران تیم با ریشه نساجی مازندران برای خرید بلیت فینال جام حذفی دیدار با آلومینیوم اراک دچار مشکل شدند، اظهار کرد: بی برنامگی مسئولان در برگزاری دیدار فینال و سرگردان ماندن هواداران تیم نساجی جای تاسف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سامانه فروش بلیت را عصر امروز برای خرید هواداران بازگشایی کردند و ازدحام خرید فوق العاده بالا است و سامانه جوابگو نست، افزود: واقعا تعجب برانگیز است که مسئولان دیدار حساس فینال جام حذفی کشور را با مدیریت ضعیف درحال برگزاری هستند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از طرح موضوع با وزیر ورزش و جوانان خبر داد و یادآورشد: حمید سجادی وزیر ورزش نیز پیشنهاد داد تا باشگاه لیست اسامی و کد ملی هواداران را جهت ورود به ورزشگاه آزادی تهیه کند که این پیشنهاد وزیر تقریبا ناشدنی است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس: وزیر ورزش و جوانان به مشکل هواداران نساجی ورود کندخرید بلیت برای هواداران نساجی امکانپذیر نیست/موج بی برنامگی در برگزاری فینال جام حذفیاستاندار مازندران دست به جیب شد / پاداش 500 میلیون تومانی برای قهرمانی نساجیبابایی از وزیر ورزش و جوانان خواست تا رفع کامل مشکل هواداران تیم نساجی مازندران در امشب پیگیر موضوع باشد و تصریح کرد: این اتفاق نشان داد که باید به شیوه برگزاری رقابت‌ها ورود جدی بشود و برگزاری رقابت‌ها با این شرایط بسیار مبتدیانه و به دور از حرفه‌ای گری است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فینال جام حذفی هواداران تیم بی برنامگی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو به فینال جام حذفی عربستان صعود کرد تا حریف الهلال شود.

به گزارش ایسنا، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید.

النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟