Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@19:22:06 GMT

بدترین هفته برای یوآن چین از سال ۲۰۱۵ تاکنون

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۰۰۲۵

بدترین هفته برای یوآن چین از سال ۲۰۱۵ تاکنون

آفتاب‌‌نیوز :

رنمینبی (نام رسمی واحد پول چین)، توسط بانک خلق چین مدیریت می‌شود این پول حتی با افزایش ارزش دلار در برابر اکثر ارز‌های دیگر ثابت مانده است. این تا حدی به دلیل معاملات قوی و مداوم تجاری چین و تا حدودی به دلیل مقاومت بانک مرکزی در برابر کاهش نرخ بهره علی‌رغم رشد نوسانی است.

با این حال، انتظارات سرمایه‌گذاران مبنی بر این‌که هیات فدرال رزرو ایالات متحده نرخ‌ها را به شدت افزایش خواهد داد، اختلاف بین بازده اوراق قرضه آمریکایی و چینی را از بین برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش شدید پکن به شیوع مجدد کووید-۱۹، زنجیره تامین صادرات را حتی با افزایش تورم محلی و کاهش تقاضای خارج از کشوربی‌ثبات می‌کند.

با یک ارز ضعیف‌تر نیز می‌توان صادرات انجام داد، اما چرخش بازار‌های سهام و دارایی محلی و عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران خارجی، سرمایه‌گذاران نیز تشویق می‌شود تا دارایی‌های خود از یوآن را تخلیه کنند، همانطور که در سال ۲۰۱۵ انجام دادند و متعادل کردن این دو قطعا بسیار سخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یوآن چین چین ارزش یوآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافت. شفیلدیونایتد با این شکست، یک گام دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر شد.

به نقل از اوپتا؛ شفیلدیونایتد در 34 بازی فصل جاری لیگ برتر، 92 گل دریافت کرده است. آنها رکورددار بیشترین گل دریافتی در فصول 38 تیمی در تاریخ لیگ برتر هستند. دربی کانتی در فصل 2007/08 با 89 گل خورده از این نظر رکورددار بود. سوئیندون تاون در فصل 1993/94 یعنی فصلی که لیگ برتر با 22 تیم برگزار می شد، 100 گل دریافت کرد. شفیلدیونایتد در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت ها احتمالا از مرز +100 گل خورده نیز عبور خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد