Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی شامگاه سه شنبه در نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه لرستان با خبرنگاران عنوان کرد: در ۸ سال جنگ هیچ موقع جهاد واجب عینی نشد اما امروز می‌بینیم که به واسطه شرایط حساسی که در آن قرار داریم از سوی مقام معظم رهبری جهاد تبیین واجب فوری و عینی قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر در گام دوم انقلاب قرار است در تمام حوزه‌ها رشدی حاصل شود باید چنین نشست‌های پرسش و پاسخی به صورت مداوم و شکل‌های مختلف برگزار شود.

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان با حمایت از فعالیت جنبش‌های دانشجویی، گفت: ما باید کاری کنیم که نشست‌های کرسی‌های آزاد اندیشی و صندلی‌های داغ با نگاه‌های مختلف در دانشگاه برگزار شود و ما از این رویه دفاع می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز احداث خوابگاه متاهلی یک ضرورت برای دانشگاه‌ها است و این در حالی است که ما هنوز برای تأمین زمین احداث خوابگاه متاهلی گیر کرده‌ایم.

حاتمی بیان داشت: دفتر نهاد رهبری در هیچ دانشگاهی متعلق به هیچ جناحی نیست و وظیفه دارد از همه اساتید و دانشجویانی که به هر شکلی مورد ظلم قرار می‌گیرند حمایت کند.

وی با بیان اینکه نهاد رهبری نقش پدرانه در دانشگاه‌ها دارد، عنوان کرد: شورای راهبردی آموزش عالی استان را با این هدف تشکیل دادیم که همه مراکز آموزشی استان را مانند یک پازل و در کنار هم ببینیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: قبل از تشکیل شورای راهبردی آموزش عالی در استان هماهنگی بین دانشگاه‌ها وجود نداشت و قبل از این نمونه‌های آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی به استان‌های همجوار سپرده می‌شد اما امروز همان آزمایش‌ها توسط آزمایشگاه دانشگاه لرستان که آزمایشگاه برتر کشور شناخته شد، انجام می‌شود. این یکی از کارهایی است که با کمک نهاد رهبری در دانشگاه‌ها انجام شد.

مسوول نهاد رهبری با بیان اینکه نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی و پیگیری رفع مشکلات آنها از مسائل مورد توجه نهاد رهبری است، یادآور شد: مصوب کردیم که دانشجویان در دو سال اول تحصیل صرفا در خوابگاه دانشگاه باشند و امروز خوشبختانه همه دانشجویان دانشگاه لرستان در هیچ خوابگاه خودگردانی نیستند.

حاتمی تصریح کرد: بخشی از کار ما در نهاد رهبری دانشگاه‌ها درون سازمانی و برخی از آن ارتباط دانشگاه با سایر سازمان‌ها است؛ در همین راستا با مدیریت قبلی سازمان صمت جلسه گذاشتیم و از آنجایی که ۹ هیات علمی در حوزه معدن داریم با سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردیم که در برخی موارد به نتایجی هم رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه لرستان حجت الاسلام حاتمی نهاد رهبری دانشگاه لرستان نهاد رهبری دانشگاه لرستان نهاد رهبری دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: ۲ هزار و ۹۲۱ نفر در آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش در مهاباد همزمان با سراسر کشور باهم رقابت کردند.

خضری تصریح کرد: در حوزه امتحانی دانشگاه آزاد، هزار و ۷۵۱ نفر و در حوزه امتحانی آموزش و پرورش نیز هزار و ۱۷۰ نفر شرکت کردد که در مجموع از این تعداد ۶۳ درصد خانم و مابقی آقایان هستند.

شایان ذکر است، آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش که مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور  از سطح کشور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

نتیجه آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت