Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی از عملکرد دفاعی تیمش مقابل منچسترسیتی ابراز ناامیدی کرد.

رئال مادرید دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی را در ورزشگاه اتحاد 4-3 واگذار کرد. حالا تکلیف صعود کننده به فینال یک هفته بعد در سانتیاگو برنابئو مشخص خواهد شد.

طرفداری | کارلو آنچلوتی در پایان بازی و در مصاحبه با BT Sport گفت:

به عنوان یک هوادار فوتبال، بازی فوق العاده ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان سرمربی رئال مادرید، باید این را در نظر بگیرم که دو گل بسیار زودهنگام دریافت کردیم. اما با خود سه گل را به برنابئو می بریم. حالا امیدواریم که به فینال برسیم. این بازیکنان وقتی اوضاع سخت می شود، سر تکان نمی دهند، می جنگند. 20 دقیقه ابتدایی بسیار سخت بود اما بعد از آن موفق شدیم آرام آرام به بازی برگردیم و شانس صعود خود را زنده نگه داریم. این در DNA ماست. بازیکنان من در بازی های سخت زیادی حضور داشته اند و هیچوقت تسلیم نشده اند. مطمئن هستیم که می توانیم در سانتیاگو برنابئو نتیجه را برگردانیم.

اعتماد به نفس زیادی داریم و هیجان زده هستیم چون بازی بعدی در برنابئو است... جادوی برنابئو وجود دارد. منچسترسیتی تیمی است که خیلی خوب بازی می کند. ما رقابت کردیم. نکته خوب این است که سه گل به ثمر رساندیم؛ قسمت بد ماجرا هم دریافت 4 گل است. هواداران از لازم داریم تا باعث شوند بهتر بازی کنیم و به فینال برسیم. برای یک شب خاص دیگر خواهیم جنگید.

بازی را خیلی خیلی بد شروع کردیم. بعد از دریافت دو گل واکنش نشان دادیم و تا پایان جنگیدیم. باید بهتر دفاع کنیم. این نکته مهمی خواهد بود. این شکستی بود که امید ما برای بازی برگشت را زنده نگه داشت. در این بازی نبردهای انفرادی زیادی را واگذار کردیم که منجر به گل شدند. اگر در برنابئو هم همینطور دفاع کنیم حذف خواهیم شد. باید بازی بدون توپ خود را بهبود ببخشیم. با این روش موقعیت های زیادی خلق کردیم و خطرناک ظاهر شدیم.

بنزما مثل همیشه فوق العاده بازی کرد. پنالتی او شگفت انگیز بود. بعد از بازی با اوساسونا هرگز به عوض کردن پنالتی زن خود فکر نکردیم. نمی دانستم بنزما ضربه اش را کجا خواهد زد، شگفت زده شدم.

مودریچ هم عالی بازی کرد. تعویض او به خاطر این بود که برای 15 دقیقه پایانی بازیکن تازه نفسی می خواستم. دنی سبایوس به ما کمک کرد. او با اعتماد به نفس زیادی بازی کرد. کاسمیرو مطمئناً در بازی برگشت حضور خواهد داشت. آلابا دوباره احساس ناراحتی کرد، و این روزها همیشه این مشکل را داشته است و نمی توانم با اطمینان بگویم که در بازی برگشت حاضر خواهد بود. باید شرایط او را ارزیابی کنیم.

تونی رودیگر؟ تونی کی؟ او کیست؟ (با خنده). او هنوز بازیکن چلسی است... نمی توانم چیزی در این خصوص بگویم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان

کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!