Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین نجفی در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان افزود: این گفتمان در صدد است که بگوید مردم میل به بی حجابی دارند، در حالی که طبق آمارهایی که وجود دارد، همچنان میزان میل به حجاب و قائل بودن و باور داشتن به آن، در جامعه خیلی بالا است. 

وی با بیان اینکه در موضوع حجاب در برخی جاها نیاز به مواجهه مستقیم داریم، اظهار داشت: البته در خیلی جاها هم نیاز به ترویج و تبیین عفاف و حجاب داریم و در این خصوص نهادهای فرهنگی نقش مهمی برای گفتمان سازی جامع را پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی با بیان اینکه باید سعی کنیم موضوع حجاب را پیش از مواجهه مستقیم و بخشنامه ای، در ساحت گفتمانی در جامعه حل کنیم، گفت: قرارگاه عفاف و حجاب در استان به ریاست استاندار تشکیل خواهد شد.

وی به ارزیابی ها انجام شده پیرامون موضوع حجاب و عفاف در دستگاههای اجرایی اشاره کرد و افزود: شاخص های این ارزیابی عمدتا ظواهر را مورد سنجش قرار می دهند، از این رو درباره عفاف ما آنچنان داده ای نداریم و یا در باره حجاب به آن معنا که بتواند حیا را بتواند بسنجد، خیلی نمی سنجد.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه سنجه ها و شاخص های جدیدی برای ارزبابی عفاف و حجاب تدوین می شود، گفت: نحوه ورودمان به مساله حجاب محدود است، در این خصوص فیلم خوب، رمان خوب، سعر خوب، موشن گرافی خوب و پوستر خوب خیلی کم داریم. سعی خواهیم کرد در این خصوص فعالیت کنیم.

وی به لزوم بهره گیری از ظرفیت سمن و موسسات مردمی در ترویج حجاب اشاره کرد و افزود: از آنجا که مساله عفاف و حجاب مساله پیچیده ای شده، خیلی از سمن ها ( سازمان های مردم نهاد) توان تئوریک و نظری مواجهه با مساله را ندارند بنابراین برای توانمندسازی سمن ها باید اقدام کنیم.

نجفی ادامه داد: برخی از مدیران اجرایی هم در موضوع خانواده، عفاف و حجاب و تعالی جمعیت نیازمند دوره های توانمندسازی هستند.

کد خبر 672639 برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم زنان حجاب زنان عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد