Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در نشست با تشکل‌های کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر، گفت: لازمه دستیابی به اهداف در حوزه اقتصاد، ایجاد تفاهم و نزدیک کردن دیدگاه کارگران و کارفرمایان است.

در حوزه کارگران در سطح ملی و استانی شاهد وجود خلاهایی هستیم که لازم است برای جبران آن‌ها گفتگو و نشست‌هایی با این قشر و به ویژه مسئولان اجرایی چهارمحال و بختیاری افزایش پیدا کند و عرصه‌ای به منظور میدانی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب و محتوای شعار سال نیز شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۹۸ هزار کارگر در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه کارگری قرار دارند

ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای اجرایی کردن مطالبات به حق کارگران و کارفرمایان است و موضوع مهمی که انگیزه انجام کار و مسئولیت‌ها را افزایش می‌دهد بندگی خداوند، عبادت، ترس از قیامت، ترس از جهنم و... است که این موارد نیز در ماه مبارک رمضان، نماز جمعه، نماز جماعت و مسجد شکل می‌گیرد.

مهیا کردن عرصه عبودیت در محیط کار از سوی کارفرما یک ضرورت است چرا که این افراد تنها با مطالبه کار از کارگر نمی‌توانند به اهداف خود دست پیدا کرده و مشکلات را حل کنند بلکه با فراهم کردن شرایط جهت تقویت عبادت و ارتباط کارگران با خدا، گسترش نماز، ایمان، صداقت و... قادر خواهند بود سلامت مجموعه کاری و سطح کار تولیدی خود را افزایش دهند.

امروزه روز قدس یکی از عرصه‌های مهم ایمانی است و به عنوان یک عرصه مهم ملی نیز محسوب می‌شود؛ طی دو سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا روز قدس برگزار نشد و درنتیجه دشمنان گمان کردند فلسطین بدون پناه رها شده است همچنین تصور می‌کنند دنیا به این باور رسیده است که صهیونیست دارای حاکمیت است بنابراین باید امسال روز قدسی پرشور داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه کارگران و کارفرمایان مطالبات کارگران چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار