Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:29:21 GMT

۲۰۰۰ بسته معیشتی در کازرون توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۰۶۲۷

۲۰۰۰ بسته معیشتی در کازرون توزیع می‌شود

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون گفت: ۲۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان کازرون در راستای یادواره ائمه جمعه شهرستان کازرون در بین نیازمندان تقسیم می‌شود.

او گفت: بسته‌های معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه شامل برنج، روغن، ربع گوجه، خرما، کنسروماهی و مرغ به ارزش قیمتی هربسته ۵۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: بسته‌های معیشتی رزمایش کمک‌های مومنانه توسط سپاه فجر و برخی از خیرین شهرستان کازرون جهت اهداء به نیازمندان تهیه شده است.

او گفت: این بسته معیشتی تدارک دیده شده در بین نیازمندان در بخش‌های خشت و کنارتخته، بالاده، فامور، بخش مرکزی و شهرستان کازرون تقسیم خواهد شد.

سرهنگ توکل گفت: توزیع بسته‌های معیشتی با رعایت حفظ آبرو و شان خانواده‌های نیازمندان و شناخت پایگاه‌های مقاومت بسیج محله از خانواده‌های نیازمندان تقسیم و اهدا خواهد شد.

او ضمن تشکر از همه گروه‌های جهادی و خیرین که در ماه مبارک رمضان هزاران بسته معیشتی و پرس غذا در بین نیازمندان تقسیم کرده اند از عموم مردم و خیرین شهرستان جهت شرکت در این کار خداپسندانه دعوت به عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون ضمن تمجید از فعالیت‌های مختلف بسیج در شهرستان کازرون گفت: ان شاءالله خداوند متعال سایه پرخیر و برکت بسیج را روز به روز بر سر کشور گسترده‌تر کند.

امام جمعه شهرستان کازرون با اهمیت به کار خداپسندانه در اهداء بسته معیشتی به نیازمندان و این که محل‌های رزمایش‌های مومنانه نمایش چهره رحمانی و افتخار اسلام و همدلی مسئولان و محل تکریم و استجابت دعاست خواستار ایجاد سبد‌های مومنانه در سطح مغازه‌ها برای کمک به نیازمندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی بین نیازمندان نیازمندان تقسیم شهرستان کازرون بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور