Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: برخی از این منتقدین در واقع سهم‌خواه هستند، باید نظرات شخصی و فردگرایی را کنار بگذاریم. مرتضی کریمی، سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون تغییرات در رأس کادرفنی اظهار داشت: بیژن مقان‌لو سرمربی توان‌مندی بوده و از قدرت کوچینگ خوبی هم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال‌های مربی‌گری‌اش هم موفق بوده و معتقدم که برخی حاشیه‌ها باعث شد تا آن نتایج ناگوار در المپیک ۲۰۱۶ ریو رقم بخورد.   وی در ادامه بیان داشت: کمیته فنی فدراسیون حتماً صلاح دیده که مقان‌لو را برای این سمت مهم درنظر بگیرد. تیم ملی به ۲ دلیل کار سختی در پیش خواهد داشت؛ یکی این که از نظر توان فنی بازیکنان با افت کیفی مواجه‌ایم و دیگری هم مسئله تغییر قوانین که باعث چالش‌هایی شده.   کریمی درباره انتقادات از این تصمیم گفت: همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا تکواندو را از این رکود و سنگینی خارج کنیم و به روزهای خوب‌مان برگردیم. برخی از این منتقدین در واقع سهم‌خواه هستند. باید نظرات شخصی و فردگرایی را کنار بگذاریم و البته زمان هم به تیم جدید بدهیم.   این مربی تکواندو در همین باره عنوان داشت: برای جسارت و جوان‌گرایی باید به سرمربی وقت داد، با ۶ ماه نمی‌توان کار بنیادین و مهمی انجام داد. درخت گردو هم زود به ثمر نمی‌نشیند، باید صبر داشته باشیم و انتظار واقعی از توان تکواندو داشته باشیم.   او با اشاره به نزدیکی زمان برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو و انتظار از تکواندویی که همیشه یاور کاروان بوده، تأکید داشت: باید برای حفظ جایگاه‌مان تلاش کنیم اما نباید انتظار بیش از حد هم داشت. باید برای کسب رتبه و ۲ تا ۳ مدال طلا بجنگیم اما در شرایط فعلی ملاک این نیست.   کریمی در مورد تشکیل تیم امید تکواندو تصریح داشت: فلسفه‌اش همین بوده که استعدادها در مقطع سنی خاص خودشان تمرین کنند اما مصاحبه اخیر سرمربی تیم امید باعث نگرانی‌مان شد، چرا که انگار قرار شده تا ۲ تیم ملی داشته باشیم که این درست نیست. بسیاری از ورزشکاران نزدیک به رنک جهانی در رده سنی امید هستند.   سرمربی پیشین تیم ملی در ادامه اذعان داشت: طبیعی است که هر کسی رئیس فدراسیون شود، افراد همراه و هم‌فکرش را ترجیح بدهد. شاید از نظر فنی بتوان گفت که برای هدایت تیم ملی و امید افراد برتری هم بوده‌اند؛ مثلاً زوار یا عبدالهی که همیشه در رده نوجوانان و امید فعالیت کرده‌اند.   وی در خصوص حواشی کمیته فنی فدراسیون ابراز داشت: باید به نظر فدراسیون احترام گذاشت و اتحاد و هم‌دلی را حفظ نمود. اگر کسی آمده، باید حمایت کنیم تا تکواندو بالا برود و در نهایت جامعه این ورزش افزایش یابد. کمیته فنی هم تصمیم‌گیر نهایی نیست، فقط مشاوره می‌دهد و حرف آخر را رئیس فدراسیون می‌زند.   کریمی نهایتاً خاطرنشان ساخت: معدن تکواندوی جهان هستیم؛ جوانان مستعدی داریم که ملی‌پوشان را برده‌اند و آینده خوبی با پرورش و  استفاده از آن‌ها خواهیم داشت. نباید جلوی پای‌مان را نگاه کنیم؛ در انتخابی تیم ملی افراد شایسته‌ای بیرون ماندند که با نگاه به عقبه‌شان، بهتر است تجدیدنظری درخصوص برخی صورت بگیرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌های سینمایی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای اهالی ورزش پهلوانی و علاقه‌مندان فیلم‌های پهلوانی به نمایش درمی‌آید.

قرار است این ۲ فیلم روز جمعه هفتم اردیبهشت از شبکه‌های نمایش، جام جم یک و جام جم ۳ و شبکه امید روی آنتن برود.

محمد کریمی تهیه‌کننده و کارگردان هر 2 اثر گفت: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص احیای ورزش زورخانه‌ای و توسعه فرهنگ علوی ساخته شده‌اند و تاکنون نیز بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی روی آنتن رفته و حالا برای پخش مجدد در کنداکتور شبکه‌های نمایش، جام جم و امید قرار گرفته است.

وی که هم اکنون فیلم مذهبی «نذر بی بی» را هم آماده نمایش دارد، اظهار کرد: فیلم «پهلوان هرگز نمی‌میرد» در نوبت اکران سینماهای «هنر و تجربه» است. «پهلوان هرگز نمی‌میرد» تولید سال ۱۳۹۸ است و بازیگرانی چون‌ سعید کریمی، جعفر دهقان، شیوا خسرومهر، پریسا گلدوست، مهدی فقیه، حمید کریمی، رحمان مقدم، حشمت آرمیده، کیانوش گرامی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند. «پهلوان واقعی» هم با بازی فریبا ترکاشوند، ابوالفضل بیات، حمید دبستانی، عباس بابایی، صفر اجلی و حمید کریمی روز جمعه ساعت ۲۳ از شبکه امید پخش می‌شود.

کد خبر 6088360 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی