Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادت گفت: ۲ هزار و ۶۵۳پایگاه جمع آوری زکات فطریه در میادین اصلی شهرستان‌ها و مساجد فعال مازندران دائر بوده که یک هزار و ۱۵پایگاه در روستا‌ها و هزار و ۶۳۸ پایگاه شهر‌های استان مستقر است.

او می‌گوید:جمع آوری زکات فطریه به نام شورای زکات نیازمند مجوز است و صندوق‌های جمع آوری فطریه امسال نشان «شورای زکات» را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مراکز نیکوکاری، شورای زکات روستا و موسسات خیریه در جمع آوری زکات فطریه مشارکت دارند.

برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با هدف تقویت و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه مساعد مشارکت آحاد مردم به منظور رفع مشکلات مددجویان برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها جمع آوری زکات فطریه است.

سعادت با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان تاکید کرد: زکات فطریه پس از جمع آوری در سریعترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زکات فطریه کمیته امداد ماه رمضان جمع آوری زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در مورد دلایل تبدیل ۱۵۴ قرارداد به ۱۴ قرارداد اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی شهرداری تهران، موضوع رفت و روب و نظافت شهر است. چندین سال و در ادوار مختلف بر روی این موضوع و نحوه پاکسازی و نظافت شهر فکر و کار شده و همچنین قوانین و قرارداد‌هایی منعقد و یا اصلاح شده است. 

وی افزود: در نیمه‌دوم دهه هشتاد، قرارداد‌ها به صورت تجمیعی بسته شد. ۱۸۰ قرارداد به ۵ قرارداد تبدیل و شهر به ۵ پهنه تقسیم و به پیمانکاران واجد شرایط واگذار شد. علت این موضوع مکانیزه کردن رفت و روب شهر توسط پیمانکاران بود. این طرح همچنین در نیمه اول دهه نود هم ادامه داشت که وضعیت رفت و روب خوبی را در آن مقطع شاهد بودیم. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه از نیمه دوم دهه نود تعداد قرارداد‌ها به بیش از ۱۵۰ قرارداد افزایش یافت، ادامه داد: این امر موجب تکثر و در واقع تضعیف پیمانکاران شد و در نتیجه شاهد آغاز روند کاهش کیفیت نظافت و رفت و روب شهر بودیم. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه امروز یک تجربه خوبی را از گذشته کسب کردیم و با یک نگاه بلند ۱۵۴ قرارداد را به ۱۴ قرارداد تبدیل کردیم، تصریح کرد: پیمانکارانی که توانایی فنی، مدیریت و مالی بهتری داشتند با شرکت در مناقصه کار را آغاز کردند. زمان اجرای قرارداد‌ها از یک سال به سه سال افزایش یافت و شرایط برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم شد تا پیمانکاران با توجیه اقتصادی پای کار نظافت شهر بیایند و در این حوزه با نگاهی ۳ ساله سرمایه‌گذاری کنند. 

محمدی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۳ ماهه‌ای که قرارداد‌های جدید به پیمانکاران ابلاغ شده است، در حوزه تنظیف و نگهداشت شهر بالغ بر ۲هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در سازمان مدیریت پسماند سرمایه‌گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد