Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه بازارچه رمضان ساوه با هدف معرفی توانمندی‌های بانوان کارآفرین کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر ساوه برپا شده است.

این نمایشگاه محصولات که در مرکز اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد واقع در شهرک فجر ساوه بر پا شده تا پایان ماه مبارک همه روزه در دونوبت صبح‌ها و پس از افطار تا ساعت ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیحی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه در مورد این بازارچه و خودکفایی مددجویان مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

نمایشگاه بازارچه رمضان ساوه با هدف ارائه توانمندی‌های بانوان کارآفرین این نهاد، در ۱۵ غرفه شامل تولیدات صنایع دستی، انواع محصولات از جمله بر شده است.

سال گذشته با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی، ۴۰۰ شغل جدید ایجاد شد و این تسهیلات موجب خودکفایی ۴۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد شد که از گردونه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر ساوه به مبلغ ۲۷۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده که نسبت به سال گذشته، ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ساوه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان