Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دیدار رفت منچسترسیتی و رئال مادرید با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.
به گزارش آریا، به گل رسیدن سیتیزن‌ها در همان دقیقه 2، نوید یک بازی پر گل را می‌داد و همین اتفاق هم افتاد. اگرچه سیتی مطابق انتظار با در دست داشتن مالکیت توپ، موقعیت گل‌های بیشتری خلق می‌کرد ولی هر بار که آن‌ها به گل می‌رسیدند، مادریدی‌ها آماده پاسخگویی به گل حریف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین البته نمی‌توان به از دست رفتن موقعیت‌های بسیار خوب توسط ریاض محرز و فیل فودن اشاره نکرد. 
در نیمه دوم و در حالی که به نظر می‌رسید مادریدی‌ها با سبک محافظه کارانه‌تری از تب و تاب بازی بکاهند، اما بازی باز هم جذاب و پر گل دنبال شد تا هیچ بیننده‌ای از نشستن پای گیرنده خود پشیمان نشود. حالا منچسترسیتی پس از این بازی باید با هدف حراست از صدرنشینی خود در لیگ برتر، در خانه لیدزیونایتد به میدان برود اما رئال مادرید که تقریبا از قهرمانی خود در لالیگا مطمئن است، می‌تواند با به میدان فرستادن ترکیب ذخیره‌اش تمرکز خود را روی بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو قرار بدهد. 
خیلی زود و دقیقه دوم بازی سیتی به گل رسید. ارسال زیبای ریاض محرز را کوین دی بروین با ضربه سری شیرجه ای وارد دروازه رئال کرد تا میزبان خیلی زود پیش بیفتد. سیتی پس از گل نیز کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و دقیقه 11 حساب کار را 2-0 کرد. این بار ارسال دی بروین با اشتباه مسلم داوید آلابا همراه شد تا توپ درون محوطه جریمه به گابریل ژسوس برسد. ستاره برزیلی هم با یک بغل پای دقیق، تیبو کورتوا را مغلوب کرد و توپ را به تور چسباند.
دقیقه 26 ریاض محرز در موقعیت عالی و با خودخواهی اقدام به شوتزنی کرد که توپ به تور کنار دروازه برخورد کرد. در ادامه، ضربه سر داوید آلابا با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت و این تک موقعت جدی رئال در 30 دقیقه نخست بود. کمی بعد شوت پای چپ زینچنکو با اختلاف اندکی راهی اوت شد تا حساب کار 2-0 بماند. رئال مادرید در دومین موقعیت جدی خود به گل رسید.
دقیقه 33 ارسال فرلاند مندی را کریم بنزما از دورن محوطه جریمه با بفل پای چپ و در حالی که با مدافع سیتی درگیر بود به تور چسباند تا رئال فاصله را به یک گل کاهش دهد. این گل شماره 13 بنزما در لیگ قهرمانان بود. سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که ریاض محرز روی اشتباه عجیب ادر میلیتائو با کورتوا تک به تک شد ولی ضربه او به تیر برخورد کرد و در ریباند فیل فودن توپ را به بدن کارواخال کوبید.
سیتی دقیقه 53 به گل سوم رسید. ارسال از راست زیبای فرناندینیو را فودن با ضربه سر درون دروازه جای داد تا حساب کار 3-1 شود. این گل دو دقیقه بعد پاسخ داده شد. وینیسیوس از سمت راست با یک فریب بدن، فرناندینیو را مات کرد و از میانه زمین با سرعتی باورنکردنی خود را به درون محوطه جریمه رساند. وینی با یک ضربه دقیق توپ را به کنج مخالف زد تا فاصله بازهم به یک گل کاهش پیدا کند.
دقیقه 73 بازی سیتی به گل چهارم رسید. کوین دی بروینه بیرون محوطه جریمه توسط تونی کروس سرنگون شد و همه به هوای اعلام خطای ایستادند ولی داور آوانتاژ داد. برناردو که صاحب توپ شده بود، با یک شوت سهمگین پای چپ برای بار چهارم دروازه رئال را گشود. رئال مادرید یک بار دیگر به گل سیتی واکنش نشان داد. این بار برخورد توپ به دست آیمریک لاپورت را داور پنالتی گرفت. کریم پشت توپ ایستاد و با یک ضربه چیپ استادانه دومین گل خود و سومین گل رئال را به ثمر رساند. در نهایت این بازی زیبا و پرگل با برتری 4-3 سیتی تمام شد و همه چیز به بازی برگشت کشید.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی و در مصاحبه با BT Sport گفت:
به عنوان یک هوادار فوتبال، بازی فوق العاده ای بود. به عنوان سرمربی رئال مادرید، باید این را در نظر بگیرم که دو گل بسیار زودهنگام دریافت کردیم. اما با خود سه گل را به برنابئو می بریم. حالا امیدواریم که به فینال برسیم. این بازیکنان وقتی اوضاع سخت می شود، سر تکان نمی دهند، می جنگند. 20 دقیقه ابتدایی بسیار سخت بود اما بعد از آن موفق شدیم آرام آرام به بازی برگردیم و شانس صعود خود را زنده نگه داریم. این در DNA ماست. بازیکنان من در بازی های سخت زیادی حضور داشته اند و هیچوقت تسلیم نشده اند. مطمئن هستیم که می توانیم در سانتیاگو برنابئو نتیجه را برگردانیم.
اعتماد به نفس زیادی داریم و هیجان زده هستیم چون بازی بعدی در برنابئو است... جادوی برنابئو وجود دارد. منچسترسیتی تیمی است که خیلی خوب بازی می کند. ما رقابت کردیم. نکته خوب این است که سه گل به ثمر رساندیم؛ قسمت بد ماجرا هم دریافت 4 گل است. هواداران از لازم داریم تا باعث شوند بهتر بازی کنیم و به فینال برسیم. برای یک شب خاص دیگر خواهیم جنگید.
گواردیولا در مصاحبه پس از بازی گفته است:
بازی فوق العاده‌ای از جانب هر دو تیم بود. ما کارهای خوب زیادی انجام دادیم. متاسفانه چند گل دریافت کردیم و نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. ولی این مرحله دو بازی دارد و بازی برگشت ظرف یک هفته برگزار می‌شود. ما مقابل یک تیم خارق العاده، فوق العاده بازی کردیم. به نظرم ما در نیمه اول به حریف فرصت دادیم به بازی برگردد چون در روند بازیسازی بسیار مضطرب بودیم. معمولا در این بخش خیلی مطمئن و خوب کار می‌کنیم. البته حریف هم واقعا خوب و قوی پرس می‌کرد. ما به این عملکرد افتخار می‌کنیم. اما هدف راهیابی به فینال است و گاهی در فوتبال چنین شرایطی پیش می‌آید. ما با هدف برنده شدن به مادرید خواهیم رفت. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچسترسیتی رئال مادرید رئال مادرید بازی برگشت ریاض محرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است

زیدان راجع به تقابل حساس کهکشانی‌ها با باواریایی‌ها صحبت کرد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

زین الدین زیدان، اسطوره رئال مادرید و سرمربی سابق این تیم، راجع به تقابل امشب کهکشانی‌ها و بایرن مونیخ با اتلتیک گفتگو کرد:

اگر یک دیدار خاص بین رئال مادرید و بایرن مونیخ وجود داشته باشد که هیچ‌وقت آن را فراموش نخواهم کرد، آن بازی، نیمه نهایی سال 2000 است. رئال در لیگ خوب نبود و آنلکا هم عملکرد رضایت بخشی نداشت. او از ترکیب خارج شده بود اما هر طور که شده، برای نیمه نهایی آماده شد و در هر دو بازی رفت و برگشت عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و گل‌های مهمی نیز به ثمر رساند. در واقع آنلکا باعث شد ما از آن مرحله صعود کنیم.

بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟

بازی امشب بازی دشواری خواهد بود، به هر حال ال کلاسیکوی اروپا است، اما رئال مادرید، رئال مادرید است و می‌تواند هرکاری انجام دهد.

تقابل‌هایی که خودت به عنوان سرمربی در آن‌ها حضور داشتی

تقابل هایی که ما با بایرن مونیخ داشتیم، همیشه تقابل‌های جذابی از آب در آمدند. خودمان هم چنین بازی هایی را خیلی دوست داشتیم، چرا که بایرن تیمی بسیار قدرتمند است و همیشه ما را به چالش می‌کشید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد