Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:11:00 GMT

آبزی‌پروری در روستاهای شهرستان گناوه توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۰۹۱۶

آبزی‌پروری در روستاهای شهرستان گناوه توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری سه شنبه شب در آئین افطاری وحدت و مقاومت در جزیره شمالی بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: وحدت بین مسلمانان یکی از مهمترین موضوعات است که در صدر برنامه‌ها و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی با تدبیر امام راحل (ره) قرار دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی به اهداف عالی خود با وحدت بین مسلمانان شیعه و اهل سنت ممکن می‌شود و در حالی که تا پیش از انقلاب این مهم برای دلسوزان عرصه دین و دین مداران و حامیان ارزش‌های دینی یک آرزو بود، به فضل الهی در نظام اسلامی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی امروز یک حقیقت انکارناپذیر است که دشمنان کینه توز اسلام را که نمی‌توانند پیشرفت اسلام را ببینند نگران کرده است و همه توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که علیه اسلام و نظام مقدس اسلامی طراحی می‌شود نشانه موفقیت مسلمانان با تحقق وحدت برای رسیدن به اهداف خود است.

وی گفت: امروز مسلمانان نه تنها در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان با وحدت و تاسی از امام راحل (ره) و توجه و عمل به منویات مقام معظم رهبری دشمنان را به زانو در می‌آورند.

وی یادآور شد: دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی از سر قدرت و توان آنها نیست بلکه نشان از ضعف و ناتوانی آنها در برابر توان امت اسلامی است که با وحدت خود استکبار جهانی را دچار چالش کرده‌اند.

وی بیان کرد: روز قدس نماد وحدت بین مسلمانان است و تدبیر امام راحل (ره) در وحدت بخشیدن به امت اسلامی با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس در دفاع از امت فلسطین عالم را به حیرت و تحیر واداشت.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین سالیان طولانی استقامت و صبر کردند، صبر، جان سپردند و مصیبت‌ها را تحمل کردند و در راه پاسداری از مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمین مقاومت کردند و این موضوع به عنوان یکی از موارد وحدت بخش است که وسیله‌ای برای وحدت بین امت اسلامی است.

جمیری ادامه داد: امروز ملت اسلامی و مردم مظلوم و مقاوم فلسطین در دفاع از قدس شریف از هیچ کوشش و فداکاری دریغ نمی‌کنند و امت فلسطین در اوج مقاومت و تحمل سختی‌ها به سر می‌برند و این رژیم صهیونیستی است که در مقابل آنها عاجز و ناتوان است.

وی گفت: به حول و قوه الهی روزی این رژیم نابود و قدس شریف آزاد و امت اسلامی سرافراز نتیجه مقاومت خود خواهد بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چه کشورهایی در منطقه به آرمان‌های فلسطین خیانت می‌کنند و به دنبال آن هستند که فضایی ایجاد کرده تا این مقاومت را بشکنند و نگذارند که مردم مسلمان با مقاومت استکبار جهانی را به زانو در آورند اما آنها هرگز نخواهند توانست این مقاومت جانانه مردم فلسطین را بشکنند و با تدابیر اربابان استعمارگر غربی بر این مقاومت‌ها موفق شوند و بر مقاومت مردم فلسطین و حمایت همه جانبه امت اسلامی فائق بیایند.

جمیری اضافه کرد: ما هم باید در میدان مبارزه جهانی با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها در میدان باشیم و به وظایف خود عمل کرده تا در این سرافرازی امت اسلامی و در نتایج آنکه به حول و قوه الهی دیر نخواهد بود سهیم و شریک باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات مطرح شده توسط دهیار روستای جزیره شمالی گفت: دغدغه احداث اسکله در جزیره شمالی امری لازم و ضروری و تقاضای مردم در این زمینه خواسته به حقی است که با پیش بینی‌های صورت گرفته اگر اعتبارات عملی و اجرایی شود یکی از اولویت‌ها در شهرستان گناوه در زمینه تخصیص اعتبارات برای پروژه‌ها، اسکله این روستا خواهد بود که بتوان آن را به نقطه قابل قبولی برای استفاده مردم رساند.

وی افزود: در حوزه اشتغال روستایی نیز در جلسه‌ای با استاندار بوشهر داشتیم، یکی از شرکت‌های قرارگاه خاتم الانبیا زیرساخت‌هایی که در زمینه پرورش ماهی بین روستای رود شور و جزیره در آینده خواهد داشت که با نگاه همه مسئولان استان مبنی بر اینکه اگر سرمایه گذاری صورت می‌گیرد سهم اساسی برای روستاها و جامعه پیرامونی آنها در نظر گرفته شود زمینه‌ای برای سهیم شدن مردم از فواید این امر فراهم شود.

کد خبر 5476260

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گناوه بندر ریگ ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شب احیا بارش باران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی وحدت بین مسلمانان امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای از دیدار سران گروه‌های مقاومت فلسطین خبر داد.

جنبش حماس اعلام کرد: در سایه تحول‌های میدانی و سیاسی پرسرعت و جنگ غزه، اعضای ارشد جنبش حماس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیداری مهم را با یکدیگر برگزار کردند.

بر اساس بیانیه حماس در این دیدار، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «جمیل مزهر» معاون دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و شمار دیگری از اعضای ارشد گروه‌های مقاومت فلسطین حضور داشته‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حاضران در این دیدار اقدامات صورت‌گرفته برای توقف تجاوز و تحقق عقب‌نشینی فوری، کامل و فراگیر اشغالگران و آزادی اسیران قهرمان فلسطینی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین بر اساس اعلام حماس سران گروه‌های مقاومت فلسطین راه‌های کاهش درد و رنج‌های ملت فلسطین و تقویت پایداری جبهه داخلی فلسطین در برابر سرکشی اشغالگران و نژادپرستی آنان را مورد رایزنی قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: حاضران در این نشست بر ضرورت توسعه اقدامات ملی و میدانی برای ناکام‌گذاشتن برنامه‌های اشغالگران و همچنین تحقق اهداف ملت فلسطین در خصوص استقلال و بازگشت به خانه و کاشانه خود تاکید کردند.

جنبش حماس اعلام کرد: همچنین شرکت‌کنندگان در این نشست، ضرورت وجود ارتباط ملی در راستای تقویت اتحاد ملت فلسطین و بهره‌برداری از مقاومت کنونی را مورد تاکید قرار دادند. در این نشست وضعیت اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر بررسی شد و بر خواسته ملت فلسطین مبنی بر دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه مبادله اسیران تاکید شد.

همچنین سران گروه‌های مقاومت فلسطین در این دیدار به جبهه‌های کمکی مقاومت در ایران، لبنان، یمن، سوریه و عراق درود فرستادند و روی تداوم و گسترش مشاوره با دیگر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج از فلسطین توافق کردند.

کد خبر 6090332

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد