Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:42:23 GMT

تکرار قهرمانی امیدهای نساجی قبل از فینال جام حذفی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۱۱۲۱

تیم فوتبال امید نساجی قهرمان لیگ برتر امیدها شد

تیم امید نساجی با پیروزی مقابل تیم امید ملی حفاری اهواز در فینال لیگ برتر امیدها برای دومین سال پیاپی قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش طرفداری، مسابقه فینال لیگ برتر امیدهای کشور شامگاه سه‌ شنبه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد و تیم فوتبال امید نساجی توانست حریف خود یعنی تیم امید ملی حفاری اهواز را با نتیجه ۱ - ۰ شکست دهد و جام قهرمانی را برای دومین سال پیاپی به مازندران بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علی حسن‌پور که با حذف تیم امید فولاد خوزستان در مرحله نیمه‌نهایی پا به فینال رقابت‌ها گذاشتند، امروز مقابل دیگر تیم خوزستانی لیگ برتر امیدها در یک مسابقه پایاپای توانستند با تک گل مرصاد سیفی بازیکن قائمشهری امید نساجی پیروز شوند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

تک گل امید نساجی توسط سیفی در دقیقه ۸۰ و با یک ضربه تماشایی از گوشه چپ محوطه جریمه به زاویه مخالف به ثمر رسید و تکرار قهرمانی این تیم را رقم زد.

نکته قابل توجه قهرمانی نساجی در این لیگ ترکیب کاملا بومی تیم امیدهای نساجی است که توان و استعداد فوتبالی این استان را نشان می‌دهد.

جام قهرمانی فصل پیشین لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور نیز توسط تیم امید نساجی کسب شده بود. این تیم فصل قبل با پیروزی ۲ - ۱ مقابل تیم امید تراکتور قهرمان لیگ برتر امیدها شد.

تیم امید نساجی با این قهرمانی، ۲۴ ساعت پیش از فینال جام حذفی که فرداشب با حضور تیم فوتبال نساجی برگزار می‌شود نخستین گام برای ثبت دوگانه باشگاه نساجی در فصل جاری را برداشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی پس از کسب قهرمانی تیم امیدهای این باشگاه گفت:

خوشحالیم که با تکرار قهرمانی توسط تیم امید به استقبال فینال جام حذفی می‌رویم. امیدواریم این قهرمانی مقدمه‌ای برای کسب قهرمانی در جام حذفی باشد و ۲۴ ساعت بعد کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران را هم تبریک بگوییم.

ایزد سیف‌الله‌پور افزود:

رسیدن به عنوان قهرمانی در یک تورنمنت کار دشواری است. اما حفظ عنوان قهرمانی دشوارتر است و خوشبختانه تیم امید نساجی توانست از پس این کار دشوار بر آید.

او افزود:

تیم امید نساجی پشتوانه تیم بزرگسالان نساجی محسوب می‌شود و وقتی تیم امید شرایط خوبی داشته باشد یعنی می‌توان به آینده باشگاه امیدوارتر بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود:

تلاش کل اعضای باشگاه و بویژه کادر فنی و بازیکنان بر این است که فرداشب در تاریخ فوتبال مازندران با کسب یک جام قهرمانی ثبت شود. امیدواریم با حمایت همیشگی هواداران این اتفاق رقم بخورد و دومین قهرمانی را هم در فصل جاری جشن بگیریم.

تیم فوتبال نساجی مازندران ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه هفتم اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران مسابقه فینال جام حذفی را مقابل آلومینیوم اراک برگزار می‌کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت معاون حقوقی پرسپولیس: حضور سیلوا در استقلال غیرقانونی است درخشش وریا غفوری معادلات ترکیب استقلال را به هم می زند؟ کریم بنزما 4 تا گل تا تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید دامن زدن دنی آلوز به شایعات پیوستن پائولو دیبالا به بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر امیدها فینال جام حذفی تیم امید نساجی عنوان قهرمانی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر

ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌ برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

میثم پاریزی بعدازظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل و نکوداشت ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از همه پیشکسوتان ورزشی در همه عرصه‌ها باید تجلیل به عمل آید.

وی با اشاره به وضعیت مناسب فوتبال استان کرمان گفت: بذر این موفقیت‌ها را پیشکسوتان در شرایط سخت کاشتند و امروز ما به عنوان امانتدار میوه آن زحمات را می‌چینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه با یادآوری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در ادامه بیان کرد: امیدواریم قدردان شهدا باشیم و مسیری که جامعه ورزش که با تاسی از شهدا ترسیم می‌کند، همواره در کنار همه افتخار آفرینی‌ها و قهرمانی‌ها قدردان ارزش‌ها باشند.

وی اظهار کرد: استان کرمان از ابتدای سال تا کنون سه قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد به طوری که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر ایران شد و تیم فوتبال بانوان خاتون بم دهمین قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد و همچنین هندبال مس کرمان نیز قهرمانی خود را تثبیت کرد.

پاریزی بر لزوم توسعه متوازن زیرساخت‌های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: استان کرمان بیش از ۵۰ تیم در رقابت‌های لیگ‌های برتر و بیش از ۱۲۰ تیم در سطح رقابت‌های کشوری دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان نیز در این آئین با اشاره به جایگاه کرمان در فوتبال کشور اظهار کرد: فوتبال استان در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد.

وی موفقیت را در گرو برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح دانست و بیان کرد: مدیران باید الهام بخش و امیدآفرین باشند. جوانان باید از تجربیات گرانقدر پیشکسوتان استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها