Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@15:12:36 GMT

مدیرکل جدید ورزش و جوانان قم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۱۱۴۴

مدیرکل جدید ورزش و جوانان قم معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون استاندار قم از زحمات رسول منعم قدردانی و ابراهیم سانی خانی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان قم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قم، احمد حاجی زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان که در تالار بعثت فرهنگسرای جوان برگزار شد، با اشاره به ضرورت تلاش مدیران برای پاسخگویی به مطالبات مردمی، اظهار کرد: مسئولین خود را خادم ملت بدانند و در راستای عمل به تکالیف خود بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار قم همچنین تصدی پست های مدیریتی در دستگاه های اجرایی را امری خطیر دانست و اضافه کرد: باید در تمام مراحل کار و تصمیمات خود رضایت خداوند و تامین خواسته های مردم را مورد توجه قرار دهیم.

حاجی زاده با اشاره به خدمات آقای رسول منعم در دوران تصدی مسئولیت میر کل ورزش و جوانان استان، تغییر و جابجایی در مسولیت ها را جهت ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در مسیر خدمت رسانی به مردم حائز اهمیت دانست.

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت کار در حوزه ورزش وجوانان و توجه به مسائل اشتغال ، ازدواج ، ورزش و پویایی جوانان، خواستار تدوین و اجرای برنامه های عملیاتی در راستای دست یابی به اهداف کلان استان در این خصوص شد.

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات رسول منعم،باحکم وزیر ورزش و جوانان ابراهیم سانی خانی به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان قم معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان