Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله مدرسی گفت: حمایت از آرمان فلسطین و مردم مظلوم آن، اقدامی در راستای منافع ملی ایران است چرا که رژیم اشغالگر قدس دشمن استراتژیک ایران و مردم ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است؛ از سوی دیگر روز قدس روز اعلان انزجار و تنفر از ظلم و ستم کسانی است که بر مسلمانان و اماکن اسلامی سیطره پیدا کرده‌اند و به تعبیر دیگر اعلام انزجار از ظلم و ستم جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز قدس حکایتگر این حقیقت است که هیچ راهی جز مقاومت تا رفع کامل تجاوزگری و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی وجود ندارد؛ روز قدس روز احیای غیرت جهان اسلام و دفاع از ملت مظلومی است که بیش از 70 سال است از خانه و کاشانه خودشان رانده شده‌اند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: دفاع از فلسطین وظیفه انسانی ما است چرا که حمایت از مظلوم در برابر ظالم در فطرت انسان‌ها است به طوری که هر کسی از ظلم یک نفر نسبت به یک نفر دیگر ناراحت می‌شود و فطرت انسان این اقتضا را دارد که اگر بتواند تلاش می‌کند جلوی ظلم را بگیرد.‌

مدرسی خاطرنشان کرد: افزون بر این حضور در روز قدس و حمایت از فلسطین یک وظیفه دینی است چون این کار دفاع از مسلمانان و دفاع از سرزمین‌های اسلامی است؛ همچنین حمایت از آرمان فلسطین و مردم مظلوم آن، اقدامی در راستای منافع ملی ایران است چرا که رژیم اشغالگر قدس دشمن استراتژیک ایران و مردم ایران است.

وی اضافه کرد: افزون بر آنچه بیان شد، مقابله با رژیم جنایتکاری مثل رژیم صهیونیستی یک وظیفه عقلی است چرا که اگر ما دشمن را در سنگر اول راه دادیم ناگزیر هستیم که سنگرهای بعدی را هم خالی کنیم و لذا عقل حکم می‌کند که در همان سنگر اول با اول مقابله کنیم.

مدرسی تأکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) با ابتکاری که به خرج دادند مسئله قدس و فلسطین را از موضوعی صرفا ملی و عربی خارج کنند و آن را به موضوعی که متعلق به همه جهان اسلام و حتی فراتر از آن مربوط به همه انسانیت است گسترش دادند.

وی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم در روز قدس امسال، به مجاهدت‌های سردار حاج قاسم سلیمانی در زمینه فلسطین و قدس اشاره و تصریح کرد: همانگونه که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد «سردار حاج قاسم سلیمانی شهید قدس است» و همگان باید در راستای ادامه راه و مسیر آن شهید سرافراز برای مقابله با غده سرطانی صهیونیسم همت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

دیروز چهارشنبه و در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعار‌های ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است