Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه کیفری قاهره حکم جدیدی را درباره درج اخوان المسلمین و همچنین ۲۰ تن از رهبران این گروه و دو شرکت در لیست گروه‌های تروریستی به مدت پنج سال صادر کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از شبکه خبری الجزیره، براساس حکم دادگاه کیفری قاهره گروه اخوان المسلمین و همچنین ۲۰ تن از رهبران این گروه و دو شرکت برای پنج سال در لیست تروریسم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه کیفری قاهره آوریل ۲۰۱۸، ۱۵۲۷ تن از اعضا و رهبران اخوان المسلمین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد. در ۲۰۲۰ نیز مسئولان مصری تعداد دیگری از رهبران اخوان المسلمین و گروه‌های دیگر را در لیست تروریسم قرار دادند.

براساس لیست تروریسم یگان مبارزه با پول‌شویی و حمایت مالی از تروریسم مصر در ۲۰ فوریه تعداد افرادی که در لیست تروریسم قرار گرفته‌اند ۷۰۳۳ تن و هشت گروه هستند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: اخوان المسلمین مصر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اخوان المسلمین مصر اخوان المسلمین لیست تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و چهارمین جلسه مشترک قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی با محوریت صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت، با حضور مدیر و‌مسئول امور اراضی جهادکشاورزی، روسای ادارات ثبت و منابع طبیعی در محل مدیریت جهادکشاورزی برگزار شد.     هوشمند اظهار کرد: در راستای انجام تکلیف سند دارکردن اراضی کشاورزی و صدور اسناد تک برگ مقرر شد نقشه‌های چندین گروه مشاع به صورت هفتگی جهت بررسی و نقطه برداری به اداره ثبت معرفی و از طریق اداره منابع طبیعی، صدور اسناد تک برگ آنها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران درخواست گردد.    اعلام نقشه‌های ۵مورد از گروه‌های مشاع به اداره ثبت اسناد به صورت هفتگی توسط جهاد کشاورزی، دعوت از نماینده حاکم شرع در امور اراضی سازمان جهادکشاورزی جهت حضور در جلسه آتی قرار گاه از دیگرمصوبات مهم بیست و چهارمین جلسه مشترک قرارگاه صدور اسناد اراضی کشاورزی شهرستان بود.

دیگر خبرها

  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • اعلام حکم بی‌سابقه علیه توماج صالحی در دادگاه بدوی | جرم او دقیقا چیست؟
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد