Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:15:47 GMT

حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق؛ 4 سرباز سوری کشته شدند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۱۲۱۳

حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق؛ 4 سرباز سوری کشته شدند

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، پدافند هوایی ارتش سوریه، بامداد امروز (چهارشنبه، ۲۷ آوریل) موفق شد، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را دفع و اکثر موشک‌های شلیک شده را سرنگون کند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۲:۴۱ بامداد امروز، دشمن اسرائیلی در حمله‌ای هوایی از سمت «طبریا» برخی مناطق در حومه دمشق را با موشک هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک منبع آگاه نظامی سوری با اعلام این خبر، افزود که پدافند هوایی ارتش سوریه اغلب موشک‌های شلیک شده متخاصم را رهگیری و منهدم کرد اما پس از بررسی دقیق خسارات وارده در این حمله، مشخص شد که علاوه بر خسارات مالی وارده، چهار سرباز سوری جان خود را از دست دادند و سه‌ نفر دیگر زخمی شدند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه نیز به حمله‌های خود به مناطق مختلف غزه ادامه داد.

برپایه این گزارش، خبرنگار المیادین بامداد سه شنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نزدیک دانشگاه اسلامی در منطقه «معن» در خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ای را در محله الزیتون در شهر غزه بمباران کردند.

منابع محلی فلسطین همچنین گزارش دادند که نظامیان صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه حمله کردند.

پیشتر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6092641

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه