Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع گرد و خاک شدید در روز دوشنبه هفته جاری و عدم تعطیلی ادارات و مدارس در استان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند مرحله‌ای گرد و خاک در ماه گذشته که همه قابل پیش‌بینی هم بودند، اقدام عاجل برای تعطیلی مراکز دولتی و به خصوص مدارس کار سختی نبوده و خواسته زیادی هم به ویژه برای مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان هواشناسی باید تجهیزات را کنار بگذارد و با تماس تلفنی خود به مسئولان کشور عراق در نجف اشرف پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه داشته باشد چون همیشه یک یا دو روز بعد نجف گرد و خاک به خوزستان می‌رسد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: دفعه قبل هواشناسی خوزستان اعلام کرد که پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و مدیران باید برای تعطیلی اعلام کنند اما این بار مدیران استانی علت عدم تعطیلی را ناپایدار بودن گرد و خاک از سوی هواشناسی خوزستان دانستند؛ چنین پاسکاری‌ها و بی‌توجهی‌هایی نسبت به سلامت مردم اصلاً صحیح نیست.

حسینی با گلایه از اینکه هیچ توجیهی برای این رفتارها و وضعیت فعلی خوزستان وجود ندارد، اظهار کرد: بر اساس تجارب موجود بارها شاهد تکرار این وضعیت در استان بودیم ولی نمی‌دانم این چه سیستم مدیریتی است که می‌گویند شاید تعطیل کردیم و هوا خوب شد؟ حتی اگر هم این طور می‌شد جای دوری نمی‌رفت اگر به خاطر حفظ سلامتی مردم آن هم در روزی که به خاطر شب احیا ساعات شروع کار با دو ساعت تأخیر بود، اعلام تعطیلی می‌کردند.

وی بیان کرد: برعکس اطلاعیه هواشناسی که با حرارت هرچه تمام‌تر بازنشر داده شده و روز یکشنبه را آغازگر ورود سامانه‌های بارشی به سراسر خوزستان دانسته بودند، روز دوشنبه استان با حجم بالایی از پدیده گرد و خاک مواجه شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با اشاره به انجام پیگیری‌های لازم از طریق وزرای مربوطه و شخص رئیس‌جمهور گلایه کرد: وقتی مسئولان اعلام می‌کنند که نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند، این گوی و میدان پس با کسانی که در یک فرایند غلط مدیریتی سلامت مردم را به بازی گرفته‌اند، برخورد کنند.

حسینی ادامه داد: این وضعیت خوزستان جای پیگیری دارد و اگر مدیران استانی امکان تصمیم‌گیری به موقع و همچنین اجازه اعلام نظر نهایی را ندارند باید اعلام کنند تا اقدام لازم انجام شود.

کد خبر 5475595

منبع: مهر

کلیدواژه: سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس هواشناسی خوزستان استانداری خوزستان مدیریت بحران ماه رمضان 1401 بوشهر شب قدر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شب احیا بارش باران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شد

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.

به گزارش مشرق، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.

مربی پرتغالی از دوستان نزدیک مورینیو مربی مشهور پرتغالی و کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است او در باشگاه هایی بزرگی چون پورتو، بنفیکای پرتغال، اینترمیلان ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا ، الهلال عربستان، چونبوک موتورز ژاپن مربیگری کرده است.

ایشان زمانی که در اروپا زندگی می‌کرده است، در یک تصادف به کما می‌رود و پس از بهبودی ... شرایط معنوی ایشان تغییر می‌کند و نوع نگاه به زندگی یا جهان متفاوتی پیدا می‌کند.

او به لحاظ اخلاقی، فردی اخلاق مدار و دارای ویژگی‌های انسانی زیادی است و روش مدیریتی ایشان نیز بر همین مبنا استوار است و بیشتر اوقات سعی می‌کند به جای روش‌های خشن مدیریتی، از روش‌های توضیح و تفهیم دوستانه استفاده کند و بیشتر به رشد فکری و پرورشی افراد تحت مدیریت خود فکر می‌کند که البته بعضی اوقات به علت به کار نبردن روش‌های تند مدیریتی، مورد انتقاد واقع می‌شود.

در کنفرانس‌های مطبوعاتی که مورایس حضور دارد، می‌توانید این موارد را به خوبی مشاهده کنید.

در یک مقطع از زمان ایشان به مسئولان باشگاه سپاهان مراجعه کرد و گفت من می‌خواهم مسلمان شوم و باید چکار کنم؟

ذکر این نکته مهم است که اگر به خاطر ازدواج با یک خانواده مسلمان این انتخاب را داشته و یا با بررسی و انتخاب به این مهم رسیده باشد، در هر صورت رویداد مهم و نیکویی است و ما هیچ اصراری بر نقد و تایید هیچکدام از این دو روش نداریم.

در ابتدای امر عرف، شرع و قانون در ایران و دین اسلام برای ایشان توضیح داده شد و بلافاصله مقدمات شرعی تشرف ایشان به اسلام فراهم گردید و به لطف خدا ایشان در محضر یکی از علما شهادتین را به زبان جاری ساخت و شرعا مشرف به دین اسلام شد و شیعه گردید.

بلافاصله یک وکیل حاذق برای انجام امور قانونی تشرف ایشان به اسلام به کار گمارده شد و ایشان طی یک فرآیند چند ماهه این اقدامات را انجام داد.

از سوی دیگر ازدواج ایشان با همسرشان شرعا اتفاق افتاده و انجام شده و ظرف چند روز آینده رسما و قانونا انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که به موازات این اقدامات یک مشاور مذهبی متبحر و با آشنایی کامل به زبان انگلیسی در کنار ایشان فرآیند آشنایی و آموزش مبانی اعتقادی و نیز پاسخگویی به سوالات ایشان را برعهده دارد. بدیهی است که برای رعایت تمام احکام شرعی، برای کسانی که به دین اسلام مشرف می شوند، باید اصل استدراج را مدنظر قرار داد و به تدریج موارد لازم را منتقل نمود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • مورایس مسلمان شد
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!