Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل سوم زندگی پس از زندگی، روایتی از تجربه های نزدیک به مرگ هر روز قبل از افطار از شبکه 4 پخش می شود .

عباس موزون، مجری و تهیه کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» که جزو پربیننده ترین برنامه های ماه رمضان قرار گرفته است در  گفت و گوی تصویری با خبرنگار ایران انلاین درباره اتفاقاتی که با تجربه گرهایی که جلوی دوربین برده و انتقادهایی که به برنامه وارد شده صحبت های جالبی کرذ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موزون گفت : از نقدهایی که شده نه دلخورم نه نگران ، از همه منتقدان هم متشکرم و دعوت می کنم به نقد محکم و دست پر هم بیایند هر چه محکم تر بیایند کار ما استحکام بیشتری پیدا می کند .
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایران آنلاین مبنی بر  ایتکه کدام فصل برنامه را دوست داشتید و کدام قصه برایتان جذاب بود اظهار داشت :  نگاه من به تجربه گران شاید باعث تعجب مخاطب شود چون نگاه من متفاوت است ، تک تک تجربه ها برای من مهم است چون عناصری در آن ها وجود دارد که منحصر به آن تجربه است برای من پژوهشگر تشابهات ، تمایزات دسته بندی می شود و نتایج که بدست می آید مهم است بنابراین برای من هر تجربه ای موضوعی دارد که برای من تجربه دیگر آن را ندارد .
هدف من در این برنامه نیست که بگویم در بهشت برزخی چه چیزهایی هست یا نیست من می خواهم بگویم عالم غیب بیرون بدن وجود دارد،  بنابراین پاسخ مشخص این است که شخصا به تجربه هایی علاقه مند هستم که روی زمین ، کف خیابان در بیمارستان و درخانه شان است چون  اهمیت علمی ، تحقیقی و پژوهشی  و ابزار قوی است برای من  که بگویم غیب وجود دارد نه اینکه بگویم بهشت و جهنم چطوری است .
من می خواهم بگویم عالم غیب وجود دارد و وجود عالم غیب چطوری ثابت می شود اینکه روی زمین بیمارستان و خانه می توانم ثابت کنم  برایم بهتر است ،  همین برای من کفایت می کند تجربه مثل آقای لرستانی در بیمارستان حرکت می کند و خبر می دهد که در خانه خواهرم دو تا گوسفند سیاه و سفید قربانی کردند به مخاطب کمک می کند که متوجه شود عالم غیب وجود دارد تا اینکه تجربه گر بگوید از تونل رفتم به باغی و آن را توصیف کند اینها چقدر به باور شما کمک می کند  من به عنوان پژوهشگر این حوزه اهمیت تجاربی است که روی زمین به اثبات رسیده است که غیب وجود دارد و علاقه ندارم که نتیجه اعمال فرد که او را بهشتی و جهنمی می کند را نشان دهم .
وی ادامه داد : به سوژه هایم صفر درصد شک ندارم ولی تجربه و تجربه گر هر دو باید بررسی شوند با مولفه هایی که  حدود 60 مولفه هستند و برای شناخت تجربه 60 و حدود 10 تا برای تجربه گر جمعا نزدیک 70 تا مولفه است که ذر طول زمان زیاد می شود به کمک اینها تجربه و تجربه گر را بررسی می کنم مجموع اینها اگر نمره درست گرفتند  تجربه درست است
وی درباره تجربه های غیر واقعی هم گفت : کم پیش آمده که تجربه ها غیر واقعی باشند  ما چند هزار نفر را بررسی می کنیم و شما 30 نفر را جلوی دوربین می بینید ، تجربه های غیر واقعی و تجربه واقعی بدون اثبات  ،تجربه هایی هم هستند که درست هستد ولی نمی شود اثبات کرد چون اسناد کافی برای ارائه ندارد مثلا در خانه تنها بوده و این اتفاق برایش افتاده و موارد دیگری را که برای پوشش اثبات باید داشته باشد ندارد .

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

عباس موزون در گفت و گو با ایران آنلاین: می خواهم بگویم عالم غیب بیرون بدن وجود دارد /منتقدها با دست پر بیایند

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: غیب وجود تجربه گر برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار گفت: امر معلمی بهترین و با ارزشترین مسئله خلقت و عالم است و پیامبران بالاترین معلمان بشر هستند .

وی تصریح کرد : اگر خیری از قشر معلم بر انسان ها برسد کل عالم دعا گوی آن هستند و سعادت دنیا و آخرت را برخوردار است .

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی بیان کرد : تربیت درست نسل جوان برای آینده کشور امری بسیار ضروری است و این امر با اهتمام ویژه معلمان محقق خواهد شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این دیدار گفت: آموزش و پرورش در سایه همکاری صادقانه معلمان در تمام نقاط مرزی و داخل استان مشغول به شغل مقدس معلمی و تدریس علم و معنویت  هستند و خروجی آن در جهتسند بنیادیت  تربیت نسل متعهد انقلابی و علمی است .

مطهری افزود:  سند بنیادین و الفبای تحول آموزش و پرورش جزو اولویت ها و برنامه های متعالی ماست و تشکل های فرهنگی که تنویر کننده مباحث علمی و آموزشی و دینی که از منویات رهبر معظم انقلاب است همیشه فعال هستند و کمک مسئولین بخصوص مقامات عالی استان می تواند در تحقق برنامه های آموزشی بسیار موثر باشد.

دیگر خبرها

  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد