Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس با اشاره به ثبت آثار زیادی در کنگره جهانی پیامبر رحمت، از برگزاری دبیرخانه و نمایشگاه دائمی این کنگره در شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن جاجرمی‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه باید اقتدار کشور را با رشد علمی به حداکثر برسانیم، اظهار داشت: با وجود فشارهای دشمنان، جمهوری اسلامی عزت را حفظ کرده است و مردم با حضور پرشور در راهپیمایی‌ها اقتدار کشور را به رخ جهان می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس سال گذشته را سال مهمی از باب حضور مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود: یکی از محورهای فعالیتی سازمان بسیج اساتید، تشویق مردم به حضور پرشور در این عرصه با هم اندیشی‌ها و نشست‌ها بود.

وی با بیان اینکه چاره‌ای نداریم جز اینکه دولتی را بر سر کار بیاوریم که بر سر آرمان‌های انقلاب ایستاده باشد، ادامه داد: تقویت آرمان‌ها با حضور مردم در عرصه‌های مختلف به دست می‌آید و بزرگترین دستاورد انقلاب هم همین است.

به گفته جاجرمی‌زاده تبیین بیانیه گام دوم با نشست‌ها و سخنرانی‌های مختلف در این موضوع، پیشنهاد فراخوان سند گام دوم با همکاری بسیج اساتید شیراز و راه‌اندازی کنگره جهانی پیامبر رحمت در آینه هنر و ادب از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته بود.

پیام کنگره جهانی محمد(ص) فریادگری فرهنگ انتظار و ظهور استاختتامیه کنگره جهانی "محمد (ص)، پیامبر رحمت" اسفندماه در شیراز برگزار می‌شوداختتامیه نخستین کنگره جهانی "محمد(ص) پیامبر رحمت" در شیراز برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج اساتید فارس با اشاره به ثبت آثار زیادی در کنگره جهانی پیامبر رحمت، از برگزاری دبیرخانه و نمایشگاه دائمی این کنگره در شیراز خبر داد و افزود: در ارتباط با حل مشکلات دستگاه‌های اجرایی، کمیته‌های مختلف حل مسئله تشکیل شد و با مدیران ارتباط در این خصوص برقرار است.

وی در ارتباط با شعار سال نیز گفت: اساتید دانشگاه در این زمینه هم نقش خود را در تحقق شعار به عنوان جمع نخبگانی نشان خواهند داد. 

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنگره جهانی پیامبر رحمت سازمان بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو که به منظور نمایش توانمندی صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.
در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات ایران خودرو از جمله ری‌را برقی و بنزینی و همچنین تارا اتوماتیک V4، به نمایش گذاشته خواهد شد. 
همچنین شرکت‌های ایساکو، ایپکو، آیکید، ریخته گری آلومینیوم و گوهرفام در کنار معاونت های صادرات و تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی عرضه می کنند.
لازم به ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو میزبان بیش از دو هزار شرکت از ۸۰ کشور است و ۴۰ کشور با هیات عالی‌رتبه دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.
ششمین نمایشگاه ایران اکسپو از روز هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت پنج روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت