Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:43:53 GMT

شهدای رزکان البرز به جمع ۶ تیم برتر جدول لیگ دسته دوم رسید+فیلم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۱۶۴۹

شهدای رزکان البرز به جمع ۶ تیم برتر جدول لیگ دسته دوم رسید+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، شاگردان کریمی در یک بازی خارج از خانه پیروزی ارزشمندی بدست آوردند و روند رو به رشد خود را با این پیروزی ادامه دادند.

در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم کشور نماینده البرز در کرمانشاه جشنواره گل به راه انداخت و ۴ بار دروازه حریف را باز کرد و توانست خود را ۶ تیم بالای جدول برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریور محبی، مهدی یاراحمدی و داودفکری و رضا بیگدلی توانستند دروازه بعثت کرمانشاه را بگشایند و این پیروزی دلچسب بدست آوردند.

شاگردان کریمی نشان دادند که با برنامه پا به زمین میزارند و موفقیت‌های هفته‌های اخیر بر حسب شانس و اتفاق به دست نیامده است.

حمید کریمی، مدیر باشگاه شهدای رزکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ازکرج، در خصوص پیروزی شیرین خارج از خانه خود، گفت: علی‌الرغم اینکه بازی در شرایط مساعدی برگزار نشد و چمن زمین مسابقه کاملا خیس  و نامساعد بود ولی بازیکنان با تکیه بر تعصب و غیرت خود توانستند یک نمایش زیبا داشته باشند.

وی ادامه داد: تیم حریف از زمانی که آقای جعفری مربی جدید روی نیکمت خود دارد متحمل شکست نشده بود و اولین باخت با نتیجه سنگین مقابل نماینده البرز کسب کرد.

کریمی اضافه کرد: از همه بازیکنان، کادرفنی و مردمی که همواره دعای خیرشان حامی اصلی تیم هست، تشکر میکنم این تیم متعلق به مردم کرج هست و برای شادی مردم و همشهری‌ها تمام تلاش خود را می‌کنیم.

کریمی با اشاره به بازی حساس هفته بعد مقابل تیم بالا جدولی نیرو زمینی، تصریح کرد: هر بازی برای ما حکم فینال دارد از همشهری‌ها در خواست میکنم مانند همیشه از تیم خودشان حمایت کنند ان شالله نتیجه لازم و امتیاز خانگی کسب خواهیم کرد.

فیلم| مصاحبه مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز پس از پیروزی مقابل همتای کرمانشاهی خود

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: بازی لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!