Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@23:07:41 GMT

تروریست، ذات رژیم صهیونیستی/ فروپاشی اسرائیل نزدیک است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۱۶۹۳

تروریست، ذات رژیم صهیونیستی/ فروپاشی اسرائیل نزدیک است

اسماعیلی با اشاره به اینکه ذات رژیم صهیونیستی، تروریست است، گفت: حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی با ترور و جنایت بقا دارد و در واقع چیزی برای اثبات ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با ایجاد انقلاب اسلامی ایران، جریان آرمان فلسطین به لحاظ استراتژیک و پیشبرد میدانی سرعت بالایی گرفت و هر چه از انقلاب اسلامی ایران می گذرد به سبب استحکامی که نظام ما پیدا کرده، به عنوان یک حامی فلسطین، از یک طرف با اقتدار و قدرت سخت افزاری و از طرف دیگر با گفتمان سازی آرمانهای انقلاب و مسئله فلسطین، این رژیم را که حاکمیت جعلی و نامشروع دارد را به چالش کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر روز که می‌گذرد رژیم صهیونیستی ضعیف تر می شود و این اتفاقات با نیروی قدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین عملکرد شهید سلیمانی سبب شده تا به صورت تصاعدی به نفع جریان مقاومت پیش رود و اقداماتی که انجام شد منجر به انسجام بخشی شده است.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: شهید سلیمانی اقدامات ویژه ای را در فلسطین انجام دادند که سبب شده تا مقاومت فلسطین نیز همین اقدامات را ادامه دهند به طوری که در جنگ های چند روزه ای که وجود دارد، همه این ایستادگی نشات گرفته از قدرت فلسطین و جریان مقاومت است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز قدرتی که حزب اله لبنان گرفته و حرکت دامنه داری که ادامه دارد باعث امیدواری مردم فلسطین شده و در موارد متعددی مقام معظم رهبری آنها را امید دادند و اینکه روزی برسد که در مسجد الاقصی نماز اقامه شود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی می داند مطالبی که توسط جمهوری اسلامی مطرح می شود، مطالبی است که به صورت حقیقی عنوان می‌شود و آنها تلاش می کنند تا جلوی آن را بگیرند اما این تلاش رژیم صهیونیستی بیهوده است و فروپاشی آنها نزدیک است.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ذات رژیم صهیونیستی، تروریست است، گفت: حفظ موجودیت این رژیم با ترور و جنایت بقا دارد و در واقع چیزی برای اثبات ندارند، از همین رو برای رسیدن به اهداف خود مدام متوسل به جنایت می شوند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه به مساجد حمله می کنند و می خواهند با فشار به هدفشان برسند و می خواهند با این اقدامات ایستادگی فلسطین را متوقف کنند در حالی که شکست های پی در پی آنها نشان می دهد که درمانده شده اند و همه این اتفاقات منجر به فروپاشی اسرائیل می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک به شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود