Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌نگار آمریکایی معتقد است که تیم تحت‌هدایت گرگ برهتالتر نباید شاگردان داراگان اسکوچیچ را دست‌کم بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داگ مک‌اینتایر روزنامه‌نگار و نویسنده فوتبال شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» درباره گروه تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی 2022 قطر گفت: گروه B گروهی قابل مدیریت برای آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس مدعی است اما آمریکایی‌ها بازیکنان آنها را می‌شناسند و به خوبی مقابل آنها بازی خواهند کرد. آنها همچنین هیچ ترسی از مصاف با سه‌شیر نخواهند داشت. اگر قرعه دیگری به آمریکا می‌خورد، تیم‌هایی مثل بلژیک یا برزیل از سید یک، ممکن بود حالا چنین احساسی نداشته باشیم.

وی در ادامه درباره تیم تحت‌هدایت دراگان اسکوچیچ که به عنوان اولین تیم آسیایی جواز حضور در مرحله نهایی جام جهانی 2022 قطر را به دست آورد، اظهار داشت: ایران بهتر از آن چیزی است که خیلی‌ها فکر می‌کنند، آنها در جام جهانی 1998 و در تنها دیداری که تاکنون با آمریکا داشته‌اند، موفق به شکست حریف خود شدند اما تیم تحت‌هدایت گرگ برهالتر می‌تواند خیلی بهتر از این کار کند، به خصوص برای بازی‌ای که می‌تواند یک فینال مهم مرحله گروهی باشد.

خبرنگار ESPN در گفت‌وگو با تسنیم: انگلیس نامزد قهرمانی و آمریکا شگفتی‌ساز است؛ کار سختی دارید/ نقش مسی برعکس شده است!خبرنگار انگلیسی در گفت‌وگو با تسنیم: تیمی شایسته دارید؛ ساوت‌گیت نباید شما را دست‌کم بگیرد

این روزنامه‌نگار آمریکایی در پایان خاطرنشان کرد: سپس آمریکا باید با حریفی که هنوز ناشناخته است در اولین بازی خود در جام جهانی قطر بازی خواهد کرد که یکی از سه تیم ولز، اسکاتلند و اوکراین خواهند بود. رویارویی با یک حریف بریتانیایی مانند اسکاتلند یا ولز، بهترین آماده‌سازی ممکن برای بازی دوم مقابل انگلیس (که اتفاقاً در دو دوره قبلی جام جهانی نتوانست یانکی‌ها را شکست دهد) خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر دراگان اسکوچیچ تیم ملی انگلیس تیم ملی فوتبال آمریکا تیم ملی جام جهانی قطر دراگان اسکوچیچ تیم ملی انگلیس تیم ملی فوتبال آمریکا تیم ملی روزنامه نگار جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل

 

به گزارش تابناک، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس سازمان انرژی اتمی به ایران گفت: سفر آقای گروسی را مثبت ارزیابی می‌کنم. ایده‌های مهمی برای همکاری نیرومندتر ایران و سازمان مطرح شد. تلاش می‌کنم دو مسئله باقی مانده در مسیر همکاری‌های فنی و نه فشارهای سیاسی بیرونی حل شود.
وی در واکنش به احتمال آتش‌بس غزه اظهارکرد: تماس‌های فشرده‌ای غربی‌ها به ویژه متحدان در حوزه اروپا با ایران داشتند. درخواست اول‌شان خویشتن‌داری جمهوری اسلامی ایران و پاسخ ندادن به اقدامات رژیم صهیونیستی بود که محکم گفتیم «حتما به رژیم اسراییل پاسخ داده می‌شود.» دو روز مانده به شروع عملیات ایران، درخواست غربی از ما این بود که اگر می‌خواهیم بزنید، محکم نزنید و سعی کنید شدت عملیات‌تان کاهش پیدا کند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران خود تصمیم گرفت که چگونه بزند، از چه نقطه‌ای و در چه زمانی عملیات کند و اجازه نداد تحت تاثیر دیگران قرار بگیرد اما در عین حال به طرف آمریکایی و غربی گفتیم ریشه در حل بحران غزه است. باید تمرکز بر این موضوع پیدا کنیم.

وزیر امور خارجه متذکر شد: توافق نانوشته‌ای با طرفهای غربی برای تمرکز بر آتش‌بس در غزه داشتیم. غربی‌ها به ما گفتند در این مسیر حرکت خواهند کرد که امروز آثار مثبتی در این رابطه شاهدیم. حماس در چارچوب اصول خودش و در طرحی واقع‌بینانه پاسخ ابتکار مصر و قطر را داده است.

وی متذکر شد: تصور می‌کنم اگر آمریکایی و غربی‌ها به وعده‌های‌شان عمل کنند و نسبت به آتش‌بس در این مرحله پایبند باشند، همه چیز برای برقراری آتش‌بس پایدار و حل مسئله فراهم است اما نتانیاهو و اندک افراد افراطی در آن سوی این معادله همه تلاش‌شان را برای تداوم جنگ به کار می‌برند چرا که آتش‌بس می‌تواند به معنای بحران جدید در داخل سرزمین‌های اشغالی باشد.
امیرعبداللهیان در بخش دیگری از سخنانش با توضیح آخرین اقدامات انجام شده برای برقراری رابطه با مصر، گفت: گفت‌وگوهای خیلی خوبی با وزیر امور خارجه مصر داشتم. در مسیر تدوین نقشه‌راه برای برگشت به روابط عادی دیپلماتیک بین دو کشور هستیم.

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به همکاری کشورهای همسایه در مسئله غزه، گفت: با همسایگان روابط قوی داریم البته دو روز قبل از شروع عملیات به کشورهایی که آمریکا در آنجا پایگاه داشت و همچنین به طرف آمریکایی اعلام کردیم هدف ایران همسایه‌ها یا آمریکایی‌ها نیستند، بلکه تنبیه رژیم اسراییل به دلیل اقدام گستاخانه و خلاف مقررات بین‌المللی و کنوانسیون وین در حمله به سفارت ایران در دمشق است.

وی ادامه داد: هشدار دادیم اگر در هر مرحله از عملیات ما آمریکا علیه منافع ایران وارد شود، پاسخ ما بر روی پایگاه‌های آمریکا در منطقه فوری و قطعی است. به کشورهای دوست که پایگاه‌های آمریکا در کشورشان قرار دارد نیز از قبل اعلام کردیم روابط ما با شما مبتنی بر دوستی و برادری است، دفاع مشروع در چارچوب تقویت همکاری‌ها و امنیت منطقه‌ای است، اما اگر آمریکا دست از پا خطا کند، پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار می‌گیرد. در گفت‌وگوها و پیام‌های بعدی‌مان نیز این حس به کشورهای همسایه انتقال داده شد که عمدتا قبل از آغاز عملیات (عملیات وعده صادق ) از مسیر دیپلماتیک به ایران اعلام کردند به هیچ کشوری اجازه نخواهند داد از مبداء کشورشان هیچ تعرضی علیه ایران انجام شود.

وزیر امور خارجه کشورمان ابراز امیدواری کرد: پاسخی که ایران به گستاخی رژیم صهیونیستی داد، کمک کند هر چه زودتر بحران در منطقه فروکش کند و فلسطینی‌ها در این چارچوب حقوق‌شان رعایت شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • ستاره مشهور آمریکا: تیم کی‌روش اتحاد تیم 98 را نداشت
  • در جنگ با ایران انتظار چه چیزی داریم؟ پاسخ اساتید دانشکده فرماندهی ارتش آمریکا
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است