Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@19:51:19 GMT

دانلود سریال جوکر فصل ششم (فینال) پخش از ویلم

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۸۱۹۵۶

دانلود سریال جوکر فصل ششم (فینال) پخش از ویلم

دانلود فصل ششم جوکر لینک مستقیم به همراه تماشای آنلاین از رسانه اینترنتی ویلم، قرار داده شد. برنامه جوکر که به‌عنوان سریال جوکر نیز سرچ می‌شود یک برنامه با مضمون مسابقه است و شرایط آن به این صورت است که هر کس بخندد، باخته و از مسابقه حذف می‌گردد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دانلود فصل ششم جوکر لینک مستقیم به همراه تماشای آنلاین از رسانه اینترنتی ویلم، قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه جوکر که به‌عنوان سریال جوکر نیز سرچ می‌شود یک برنامه با مضمون مسابقه است و شرایط آن به این صورت است که هر کس بخندد، باخته و از مسابقه حذف می‌گردد. این برنامه مهیج، طرفداران بسیار زیادی دارد و حال که فینال آن در راه است، علاقه‌مندان جوکر به دنبال راهی برای دانلود ارزان و یا تماشای محتوای باکیفیتی از این سریال هستند. رسانه ویلم این امکان را برای کاربران فراهم ساخته که به‌راحتی به تماشای آنلاین فینال این برنامه بنشینند.

جهت تماشای آنلاین و دانلود فصل ششم برنامه جوکر متن زیر را لمس کنید:

دانلود سریال جوکر فصل ششم

این روزها با وجود این که شبکه‌های تحت وب و رسانه‌های اجتماعی برنامه‌های بسیار مختلفی را ارائه می‌دهند، هنوز هم تماشای فیلم و سریال مانند سابق بر قوت خود باقی است و از مخاطبین میلیونی خود برخوردار است. امروزه بیشتر تماشاگران و علاقه‌مندان این عرصه، فیلم و سریال جدید را دانلود کرده و به تماشا می‌نشینند‌. در واقع دانلود کردن فیلم و سریال، ساده‌ترین و به‌صرفه‌ترین راه برای تماشای فیلم است. آیا تاکنون به تماشای آنلاین فیلم و سریال فکر کرده و یا از این طریق برنامه‌ای را به تماشا کرده‌اید؟ این روزها بیشتر مخاطبین سریال جوکر این برنامه جذاب را به صورت آنلاین دنبال می‌کنند. تماشای آنلاین سریال جوکر مزایای بسیاری به همراه دارد که در ادامه بیان می‌کنیم.

ویلم

قبل از این که راجع‌به دانلود برنامه جوکر فصل ششم صحبت کنیم، بهتر است ویلم را بشناسید. بیشتر سایت‌های دانلود فیلم و سریال ترافیک مصرفی بالایی دارند. در نتیجه دانلود سریال برای کاربران به‌صرفه نیست. علاوه‌بر مصرف بالای اینترنت سیستم کامپیوتر یا گوشی شما باید حافظه ذخیره‌سازی مناسبی داشته باشد. در صورتی که اگر فیلم‌ و سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید این معضلات را نخواهید داشت. ضمن این که سرورهای داخلی، میزبانی چنین سایت‌هایی را به عهده داشته و سرعت دانلود یا تماشای آنلاین آن بالا است. ویلم این امکان را به شما می‌دهد تا با تماشای آنلاین فیلم حجم اینترنت خود را مصرف نکنید. ویلم در واقع سرویس تماشای آنلاین فیلم است و خدمات آن به صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد. شما می‌توانید بدون نیاز به تهیه اشتراک از این رسانه پخش آنلاین و دانلود فیلم و سریال استفاده کنید.

سریال پر طرفدار راز بقا

سریال راز بقا نیز پرمخاطب‌ترین سریال این روزها با محتوای طنز است که سعید آقاخانی کارگردانی آن را به عهده دارد و ستارگانی چون بهرام افشاری و نیما شعبان‌نژاد در آن هنرنمایی می‌کنند.

جهت تماشا آنلاین و دانلود سریال راز بقا متن زیر را لمس کنید:

دانلود سریال راز بقا

نکته؛ شما می‌توانید علاوه‌بر سریال جوکر هزاران فیلم و سریال پرطرفدار مانند فیلم انفرادی ، فیلم سگ بند ، دینامیت و.. را نیز در رسانه اینترنتی ویلم دنبال نمایید.

شما می‌توانید برای دانلود فصل ششم جوکر، راز بقا، سگ بند و هزاران فیلم جذاب دیگر و همچنین جهت اطلاع از زمان پخش فیلم و سریال جدید از طریق لینک زیر وارد سایت رسانه اینترنتی ویلم شوید.

https://wilm.ir

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فصل 6 برنامه جوکر ویلم فیلم انفرادی دانلود فصل ششم تماشای آنلاین دانلود سریال فیلم و سریال برنامه جوکر سریال جوکر راز بقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۸۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟

مهران مدیری مدتی است با تولید و پخش برنامه «اسکار»، در کنار پیگیری ماجرای اختلافش با صداوسیما بر سر «دورهمی» و اخیرا هم خبر ساخت سریال جدیدش، نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

به گزارش ایسنا، ماجرای اختلاف نظر میان مهران مدیری و صداوسیما، با امتداد شکایت این سازمان از سازندگان «دورهمی» و جلوگیری از پخش قسمت‌های جدید برنامه مدیری، به مرحله‌ی تازه‌ای نرسیده، اما متوقف هم نشده است.

اختلاف‌نظر‌ها میان صداوسیما و مهران مدیری از آن زمان بار دیگر بالا گرفت که عنوان شد، مدیری قصد ساخت برنامه‌ای با نام «اسکار» را برای شبکه نمایش خانگی دارد و در حالی که مجوز تولید این برنامه از سوی خود ساترا داده شده بود، شائبه‌هایی مبنی بر جلوگیری از پخش وجود داشت. با این وجود و در حالی که بحث بر سر «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مهران مدیری ادامه داشت، این کارگردان «اسکار» را ساخت که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی هم در حال انتشار است.

به تازگی هم خبر‌هایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده، اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری، چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

هرچند مدیری حدود ۱۴ سال پیش، سریال «قهوه تلخ» را هم در شبکه نمایش خانگی ساخته بود و حالا نام «پدر قهوه»، این سریال را هم به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در قالب سی‌دی و دی‌وی دی منتشر می‌شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت. با این حال ناتمام ماندن انتشار «قهوه تلخ»، برای همیشه برگی پرسش‌برانگیز را در کارنامه این هنرمند و حتی شبکه نمایش خانگی رقم زد.

دیگر خبرها

  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»